Kişiden kişiye göre değişik sorunlar gösterebiliyor.Sende sorun olurmu bilmem ama bende birsürü sorun oldu.Bence dene.Olmazsa 2.3.4 e geri dönersin.
Bende aynen dün böyle diyordum.Ama çok basit bir işlemmiş.Yine de sen bilirsin.geri dönmeyi pek beceremem sanırım bu yüzden soruyorum:/
sen geri dönmüceksin zaten servise veriyosun 3 gün sonra 2.3.4 olarak alıyorsun..geri dönmeyi pek beceremem sanırım bu yüzden soruyorum:/
2,3.4 üzerine 4 yükle telefon açıldığında kasmalar var hatta çok var bend epişman olmuştum sonra tekrar 4 üzeirne 4 yükleyince sıfır kasma performans süper oldu. 2,3,4 üzerine 4 yüklenince sanırım yedeklme ve sekranizasyon bölümü sıkıntılı o yüzden 4 sorunlar çıkıyor am tekra 4 yükleyince inanın 2,3,4 bir daha aramayacaksınız. ayarlardan uygulamalara girip iztediğiniz her uygulama ve programı devre dışı bırakabiliryor veya taşına bilecek olanları sd kart sistem kendi taşıtttırıyor ek uygulama ve prolara gerek yok. meünüde gereksiz gördüğünüz uygulama ve proları dediğim gibi devre dışı bıraktısıp hem görünmemesini hemde çalışmamasını yapabilirsiniz ve daha bir sürü yenilik
- - - Eklendi - - -
tabi hafıza kartınıda biçimlendirmeyi unutmayın
Birşey soracağım; 2.3.4 üzerine 4 yüklediğince uzun listeyi çok yavaş kaydırınca kare kare mi kayıyordu yoksa akıcı mıydı? Ayrıca angry birds'i 2.3.4 üzerine 4 yükleyince denedin mi? Ben 2.3.4 üzerine 4 yükleyince acayip kasıyor. CWM'den tüm wipe'leri yapıyorum yine aynı.
2.3.4 üzerine yükledim dolaşımda olsun menülerin açılışı ana ekrana girerken bir bekleme oldu bazı menülerde sanki parça parça ekran oluşturuluyordu o halde hiç oyun falan denemedim canım sıkıldı bende tekrar pc compationla tekrar yüklettim hafıza kartınıda telefondan biçimlendirdim ilk yüklemeden çok daha farklı oldu inanın 2.3.4 ten daha hızlı adwanced android manager 2.3.4 te aynı anda en az 10 15 uygulama bulup kapatırdı şimdi 5 6 tane civarı dediğim gibi kullanılmayan uygulamaları da devre dışı bırakın yüksek boyutlu olanları sd karta taşıyın
bide acemiliğime mazur gör ekran alıntısı nasıl yapıcaz 2.3.4 te vardı bunda bulamadım hangi kombinasyon acaba 4.0.4 için
Sendeki sorunlarda bendekinin farklı versiyonu. Bende genel anlamda bir kasma var. Yani telefonda en küçük bir harekette bile kasma var. Ben dediğini yarın deneyeceğim. Sony PC Companion'da onartmadım. Bootloader kilidi açıktı o yüzden olmamıştı. Bootloader kilidini onarıp deneyeceğim 
Ben bile hâlâ acemiyim. Ekran görüntüsü almak için telefonun rootlu olması gerekiyor. Gerçi bir program var rootsuz halini kullanabiliyorsun; "Noroot Screenshot it" gibi bir programdı. Ancak telefonu rootlanamanı öneririm, neredeyse sistemle ilgili her program root istiyor
Özellikle de yedekleme ve işlemci programları.yüklemeye çalıştım ama hata verdi. telefondan güncellemeyi denedim onda da "en son yazılımı kullanıyorsunuz telefonunuz günce diyor"![]()
update service kullan
bende 4.0.4 yüklü ne cihazın ana ekranında ne menüsünde nede oyun uygulamasında kasma donma var

Niye böyle? Neden bazı cihazlarda hata var bazılarında yok? Bazı Neo V sahipleride hata tespit etmiş![]()
inşallah çıkar xperia arc s aldığıma pişman oldum sayılır

