Android 4.1.B.0.431 yazılımı? - Xperia Neo V

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
Android 4.1.B.0.431 yazılımı? - Xperia Neo V
Selamlar(:
Telefonumu bilgisayara taktığımda bu yazıyı gördüm. 4.0 güncellemesinden pek çok kişinin şikayetçi olduğunu okudum peki bunun nasıl olduğunu bilen var mı? Kasma donma vs?


 


lgkg300

lgkg300

Üye
ben de 4 sürümünü kullanıyorum bir sıkıntı yok gayet hızlı
 
ulaskorkut07

ulaskorkut07

Üye
Kişiden kişiye göre değişik sorunlar gösterebiliyor.Sende sorun olurmu bilmem ama bende birsürü sorun oldu.Bence dene.Olmazsa 2.3.4 e geri dönersin.
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
Kişiden kişiye göre değişik sorunlar gösterebiliyor.Sende sorun olurmu bilmem ama bende birsürü sorun oldu.Bence dene.Olmazsa 2.3.4 e geri dönersin.

geri dönmeyi pek beceremem sanırım bu yüzden soruyorum:/
 
sek00

sek00

Üye
Arkadaşım adamlar biliyor işini. 2.3.4 ten garanti daha iyidir. sonuçta sonra çıktı ve geliştirildi. Yani daha iyi olduğu kesin.
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
2,3.4 üzerine 4 yükle telefon açıldığında kasmalar var hatta çok var bend epişman olmuştum sonra tekrar 4 üzeirne 4 yükleyince sıfır kasma performans süper oldu. 2,3,4 üzerine 4 yüklenince sanırım yedeklme ve sekranizasyon bölümü sıkıntılı o yüzden 4 sorunlar çıkıyor am tekra 4 yükleyince inanın 2,3,4 bir daha aramayacaksınız. ayarlardan uygulamalara girip iztediğiniz her uygulama ve programı devre dışı bırakabiliryor veya taşına bilecek olanları sd kart sistem kendi taşıtttırıyor ek uygulama ve prolara gerek yok. meünüde gereksiz gördüğünüz uygulama ve proları dediğim gibi devre dışı bıraktısıp hem görünmemesini hemde çalışmamasını yapabilirsiniz ve daha bir sürü yenilik

- - - Eklendi - - -

tabi hafıza kartınıda biçimlendirmeyi unutmayın
 

redhand55

Üye
teşekkürler
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
2,3.4 üzerine 4 yükle telefon açıldığında kasmalar var hatta çok var bend epişman olmuştum sonra tekrar 4 üzeirne 4 yükleyince sıfır kasma performans süper oldu. 2,3,4 üzerine 4 yüklenince sanırım yedeklme ve sekranizasyon bölümü sıkıntılı o yüzden 4 sorunlar çıkıyor am tekra 4 yükleyince inanın 2,3,4 bir daha aramayacaksınız. ayarlardan uygulamalara girip iztediğiniz her uygulama ve programı devre dışı bırakabiliryor veya taşına bilecek olanları sd kart sistem kendi taşıtttırıyor ek uygulama ve prolara gerek yok. meünüde gereksiz gördüğünüz uygulama ve proları dediğim gibi devre dışı bıraktısıp hem görünmemesini hemde çalışmamasını yapabilirsiniz ve daha bir sürü yenilik

- - - Eklendi - - -

tabi hafıza kartınıda biçimlendirmeyi unutmayın

Birşey soracağım; 2.3.4 üzerine 4 yüklediğince uzun listeyi çok yavaş kaydırınca kare kare mi kayıyordu yoksa akıcı mıydı? Ayrıca angry birds'i 2.3.4 üzerine 4 yükleyince denedin mi? Ben 2.3.4 üzerine 4 yükleyince acayip kasıyor. CWM'den tüm wipe'leri yapıyorum yine aynı.
 
  • Beğen
Tepkiler: ulaskorkut07
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici


Birşey soracağım; 2.3.4 üzerine 4 yüklediğince uzun listeyi çok yavaş kaydırınca kare kare mi kayıyordu yoksa akıcı mıydı? Ayrıca angry birds'i 2.3.4 üzerine 4 yükleyince denedin mi? Ben 2.3.4 üzerine 4 yükleyince acayip kasıyor. CWM'den tüm wipe'leri yapıyorum yine aynı.

2.3.4 üzerine yükledim dolaşımda olsun menülerin açılışı ana ekrana girerken bir bekleme oldu bazı menülerde sanki parça parça ekran oluşturuluyordu o halde hiç oyun falan denemedim canım sıkıldı bende tekrar pc compationla tekrar yüklettim hafıza kartınıda telefondan biçimlendirdim ilk yüklemeden çok daha farklı oldu inanın 2.3.4 ten daha hızlı adwanced android manager 2.3.4 te aynı anda en az 10 15 uygulama bulup kapatırdı şimdi 5 6 tane civarı dediğim gibi kullanılmayan uygulamaları da devre dışı bırakın yüksek boyutlu olanları sd karta taşıyın

bide acemiliğime mazur gör ekran alıntısı nasıl yapıcaz 2.3.4 te vardı bunda bulamadım hangi kombinasyon acaba 4.0.4 için
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
2.3.4 üzerine yükledim dolaşımda olsun menülerin açılışı ana ekrana girerken bir bekleme oldu bazı menülerde sanki parça parça ekran oluşturuluyordu o halde hiç oyun falan denemedim canım sıkıldı bende tekrar pc compationla tekrar yüklettim hafıza kartınıda telefondan biçimlendirdim ilk yüklemeden çok daha farklı oldu inanın 2.3.4 ten daha hızlı adwanced android manager 2.3.4 te aynı anda en az 10 15 uygulama bulup kapatırdı şimdi 5 6 tane civarı dediğim gibi kullanılmayan uygulamaları da devre dışı bırakın yüksek boyutlu olanları sd karta taşıyın

bide acemiliğime mazur gör ekran alıntısı nasıl yapıcaz 2.3.4 te vardı bunda bulamadım hangi kombinasyon acaba 4.0.4 için

:hmmm Sendeki sorunlarda bendekinin farklı versiyonu. Bende genel anlamda bir kasma var. Yani telefonda en küçük bir harekette bile kasma var. Ben dediğini yarın deneyeceğim. Sony PC Companion'da onartmadım. Bootloader kilidi açıktı o yüzden olmamıştı. Bootloader kilidini onarıp deneyeceğim :oke:

Acemilik dediğin her sisteme yeni geçişte olur :) Ben bile hâlâ acemiyim. Ekran görüntüsü almak için telefonun rootlu olması gerekiyor. Gerçi bir program var rootsuz halini kullanabiliyorsun; "Noroot Screenshot it" gibi bir programdı. Ancak telefonu rootlanamanı öneririm, neredeyse sistemle ilgili her program root istiyor :) Özellikle de yedekleme ve işlemci programları.
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
yüklemeye çalıştım ama hata verdi. telefondan güncellemeyi denedim onda da "en son yazılımı kullanıyorsunuz telefonunuz günce diyor" :bilmm
 
__xXx__

__xXx__

Üye
yüklemeye çalıştım ama hata verdi. telefondan güncellemeyi denedim onda da "en son yazılımı kullanıyorsunuz telefonunuz günce diyor" :bilmm

update service kullan

bende 4.0.4 yüklü ne cihazın ana ekranında ne menüsünde nede oyun uygulamasında kasma donma var
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap


update service kullan

bende 4.0.4 yüklü ne cihazın ana ekranında ne menüsünde nede oyun uygulamasında kasma donma var

Niye böyle? Neden bazı cihazlarda hata var bazılarında yok? Bazı Neo V sahipleride hata tespit etmiş :s
 
  • Beğen
Tepkiler: ulaskorkut07
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu güncelledim update service ile ilk güncellediğimde biraz kasmalar olmuştu ben de üstüne tekrar güncelledim telefon ilk aldığımdaki gibi oldu.. Oyunlar uygulamalar vs. yoktu ama resimler yerindeydi. Pek bir şey yüklememiştim zaten instagram twitter vs. haricinde. Şu an kopmalar yok çok memnunum tek sorun Whatsapp'ın eski sürümünü kullanıyor olması ve güncelleyemiyorum sanırım 4.0 için henüz güncelleme yok:/
 

arthur90

Üye
ben ics yi defalarca kurdum kim nederse desin 2.3 kadar iyi değil. 2 aydır 13 defa ics kurup 2.. döndüm defalarca inceledim ama nafile yok tekrar üstüne kurun da yada başka bişey 2.3 deki stabili vermedi. teknik servise 3 defa gittim onlar da sony ics güncelledikten sonra 2.3 dönmek isteyip servise yollayanların sayısı arttı dedi. ics de neo v ram ve işlemci işlemci okadar etkisi yokta ram çoğunlukla etkiliyo düşük kalıyor birazda sony service suç var bir çok uygulama arkaplan boşuna çalışıyor. bekleyip görecez sony den yeni hamle bekliyoruz. inş. ics ye bir ilaç update çıkarırlar...
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
inşallah çıkar xperia arc s aldığıma pişman oldum sayılır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt