FatoŞ
Üye
Bildiğin kahve ne halde![]()
evet Ya Ne Halde Bende Bugün Çikolatadan Şekil Yaptım Çicek Felan

Bildiğin kahve ne halde![]()

Ya Bence YapılabilirBana Fotomontaj Gibi Geldi Ama Ebruda Böyle Yapılıyor Zannedersem Gerçekte Olabilir![]()
Gerçek Yani..Haklısın İmkansız Diye Bişey Yok Nasılsa ( Nike Reklamı Değil )
Ya Bence YapılabilirGerçek Yani..

Çaktırma Bende Denemedim![]()

Deneriz Birgün Ege`Can

Bi televizyon programında da görmüştüm gerçekten çok harika bi görüntü![]()


Hmm Valla Ben Görmedim
Beğenmene Sevindim..![]()

Tamam bişey demedim yahu yemin etmene gerek yok![]()
Tamam O Halde İsa 
Genellikle Kullanırım Valla Kelamını ..Tamam O Halde İsa
![]()

çok güzel![]()

Rica ederim Beğenmene SevindimSüper çalışmalar![]()
şu tarih yazan şaçma sadece o gercek değildir
dostcan paylaşım için teşekkürler![]()
Rica Ederim Dostcan 
