bir üstekine suikast planı yap !!

Sponsorlu Bağlantılar

MasteLaa

MasteLaa

Üye
Yok be ben abime suikast yapamam :tebessüm: Ama kendisi isterse uçurumdan itebilirim birazcık :hmmm
 


codblackops2

codblackops2

Üye

cukuleaks

Üye
Wanteddaki sniper olsun onla her türlü öldürürüm :D
 

Style72

Üye
bu adamın içinde petrol var diye tüm dünyaya duyuracağım. Ertesi gün nasıl olsa abd, ingiltere, fransa bir olup bu adama saldıracak :D nasıl fikir ama.
 

cukuleaks

Üye
Bence tam hs alınacak adamsın ;) :D
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
1 gün boyunca 3310 ile fotoğraf çekmesini söylerim çekemez ise uçurumdan atarım :zzz:
 
MrTech

MrTech

Üye
1 gün boyunca 3310 ile fotoğraf çekmesini söylerim çekemez ise uçurumdan atarım :zzz:

Fatih Kardesimi Öldürmek İstemem :tebessüm: Ama Cok İsterse İlk Ajdar'dan - Çikita Muz Dinletip Kafayı Yedirtikten Sonra "LMFAO'dan - Sexy And I Know It'in" Ritmi İle Parcalara Bölebilirim :ehe :zzz:
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
sirtina kilet atarim tuz döküp keciye yalatirim

- - - Eklendi - - -

Yok be ben abime suikast yapamam :tebessüm: Ama kendisi isterse uçurumdan itebilirim birazcık :hmmm

camdan bakarken itsen daha sekil olmazmi :)
 
bill_

bill_

Üye
Mermisi 3310 olan bi silah yapar tüm şarjörü üstüne boşaltırımm
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Paraşütle atlama yaptırırım ama açılmayan paraşüt veririm yere çakılsın :)
 
otostopçu

otostopçu

Üye
24 saat 10 tane kabin hoparlör ile son ses ajdar dinletirim
 

Style72

Üye
onu serengetti götüreceğim. Nasıl olsa gerisini aslanlar halleder
 
Sessız

Sessız

Üye
çivili yatağa yavaşça yatırıp üzerine tahtayla vurmak ve çivilerin girmesi :D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bu arkadaşın odasına gireceğim ve elimde doktor eldiveni olacak böylece parmak izi tutmayacak. Bende elimdeki bıçağı bu arkadaşın eline değdireceğim böylece bıçağın üzerinde kendi parmak izi kalacak ve bu arkadaşı bıçaklayacağım sonra polisleri arayacağım polisler oraya geldiğinde ben de "Çok sevdiğim arkadaşım odasında intihar etmiş kendini bıçaklamış" diyeceğim. Sonra ver elini başka suikastler. :eller:
 
everest22

everest22

Üye
Bu arkadaşın odasına gireceğim ve elimde doktor eldiveni olacak böylece parmak izi tutmayacak. Bende elimdeki bıçağı bu arkadaşın eline değdireceğim böylece bıçağın üzerinde kendi parmak izi kalacak ve bu arkadaşı bıçaklayacağım sonra polisleri arayacağım polisler oraya geldiğinde ben de "Çok sevdiğim arkadaşım odasında intihar etmiş kendini bıçaklamış" diyeceğim. Sonra ver elini başka suikastler. :eller:


Ow tam adami xd saka saka :-)

Emekli furkan huzurevide oldugu icin kendi kendine ölümü beklesin , ben sana hic kiyarmiyim emekli maasini cekip cekip sana vermem xdxd
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ow tam adami xd saka saka :-)

Emekli furkan huzurevide oldugu icin kendi kendine ölümü beklesin , ben sana hic kiyarmiyim emekli maasini cekip cekip sana vermem xdxd

Vay vay aramızda ne Adamlar varmış :eller:

Soğuk bir havada çatıdan sarkan buz parçasını karnına saplarım ve seni denize atarım böylece ortada delil kalmayacak. Polisler geldiğinde yine kendisi intihar etti olacaksın :eller:
 
somurtukk

somurtukk

Üye
bu nasıl bi kkonuuuu. hepinizin içinde bir katil ruhu varmıs meğerr :korktum:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
:kac:
 
everest22

everest22

Üye
bütün forum üyelerini evde düzenlediğim partiye davet edicem kapilari kilitleyip içeriye benzin düküp toplu katliam yapicam,yada arkadan gerlilim müziği verip sadece furkani çekip vurabilirim :D :D :D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Şuan dışarıdayım gelince yazarım :eller:
 


Üst Alt