İşte 2.el pc Nasıl alayım mı ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tarxhn

tarxhn

Üye
bu gittigidiyoru kacırma al en son telik 309 benden sana tiyoo :ehe
 


Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
Ya arkadaşlar bugün 320 tl teklif verdim simdi baktım 325 vermişler:@ ben 330 vereyim mi yoksa daha iyi pcler var mı 330tl ye ?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
arkadaşım yeni konu açmana gerek yok :nono:
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Sana tavsiye..açık arttırmanın kapanmasına 5dk kala teklif ver:oke:

- - - Eklendi - - -

Ayrıca 330tl ye öyle pc bulamazsın
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
Sana tavsiye..açık arttırmanın kapanmasına 5dk kala teklif ver:oke:

- - - Eklendi - - -

Ayrıca 330tl ye öyle pc bulamazsın

ben internet cafeden sipariş ettirdim açık arttırma pazar günü bitiyor ama internet cafede o gün kapalı yani sanırım bu iş yattı :(
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Pazar günü internet kafe kapalı mi olur??o adam delirmiş:ehe
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
Pazar günü internet kafe kapalı mi olur??o adam delirmiş:ehe

valla bir tek bu internet kapatıyor güvenilir olduğu için onu seçtim adam bana siparişi kendi adresime vermisim ben alıp sana getirecem dedi.Artık ben ona yarin söylerim ki pazar günü fiyat teklifleri bitmeden önce son teklifi yapsın . Artık kabul eder mi etmez mi bilmem ama şansımı deniyecem :)
 
Symbianize

Symbianize

Üye
O fiyata o kasa alinir
 
futbol123

futbol123

Üye
Kaçırma hemen al ancak fiyat çok ucuz vardır o pcde bişey benden söylemesi:ehe kimse 400tl den aşağı vermez o sistemi
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
Tehlike ";4924232][COLOR="DarkRed' Alıntı:
Kaçırma hemen al ancak fiyat çok ucuz vardır o pcde bişey benden söylemesi:ehe kimse 400tl den aşağı vermez o sistemi[/COLOR]

off içime kurt düştü :(
 
SouLW3

SouLW3

Üye
Bence Alma üstüne bi 200 TL daha kat leptop al sıfır /:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Bana bi pc önerir misin bende şuanda e5200 ati raidon hd3400 ve 4gb ram var sence ne yapmalıyım yeni pc mi yoksa takviye mi?

775 pın eskıdı.. Takvıye yapmak artık boşa masraf Olur.
yenı sıstem toplamak en ıyısı
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu iş yattı net sahibi kabul etmedi

- - - Eklendi - - -

arkadaşkar 5 tl lik farkla açık artırmayı kaybettim :( çok üzgünüm ama bunabenzeyen ürünler diye bir sayfa çıktı karşıma AMD 2.8 GHZ - 4GB RAM -2 GB VGA ÜCRETSİZ KARGO diye ürün incelerseniz sevinirim ancak bir şey dikkatimi çekti hard disk kapatisesi 20 gb altı diyor ve işletim sistemi DOS yazıyor bu sistem sorun olur mu sıfır ürün bide ???
 
M.D.hakan

M.D.hakan

Üye
link atabilirmisin
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
    Konu Sahibi
sayfa 1 deki gittigidiyor linkine tıkla orda önerilen başka kasalar var işte orada benim önceki yorumda büyük harfle yazdığım kasaya bak
yani önce linke tıkla sonra yorumdaki isme sahip olan kasaya bak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt