arkadaşlar öncelikle merhaba symbian telefonumu satıp andoride geçmeyi düşünüyorum ve 1.500 tlye kadar telefon almak istiyorum önerilerinizi bekliyorum teşekkürler

O fiyata Galaxy S III bile alabilirsiniz. Ancak pasaport kaydını kendiniz yaptırmanız gerekiyor. Ben 2 sene garantili bir ürün arıyorum derseniz Samsung Galaxy S II iyi bir alternatif olur..
Kuzenim umreden yeni geldi.1250 tl ye bulabilirsin...

