Power , Ekran Kartı , İşlemci Alıyorum..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Power , Ekran Kartı , İşlemci Alıyorum..
Güç kaynağı :

İşlemci :

Ekran Kartı :

Bu özelliklerle GTA IV , Mafia II Call Of Duty MW3 veya 2 , Crysis 2 Gibi oyunlar oynanırmı ?
 


SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
bu daha iyi..bf3 oynamak istiyorsan bunu almalısın

- - - Eklendi - - -

http://m.akakce.com/p/?019627 bu daha iyi..bf3 oynamak istiyorsan bunu almalısın
 
Superfan

Superfan

Üye
Oynanır ama low - medium ayarlar zor olur.
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
1024*768 de medium ayarda oynayabilir.aa kapalı ama

- - - Eklendi - - -

http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5670,2533-7.html bu konuyu incelemesinde fayda var


- - - Eklendi - - -

Bu konuyu incelesin: http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5670,2533-7.html
 
futbol123

futbol123

Üye
Oynarsın tabi.Bendeki gt540m ile gta4 ü orta düzeyde oynuyorum.yüksek detayda oynarsın hd düzeyde 1366x768 hight
 
Superfan

Superfan

Üye
Ben yüksek çözünürlük için diyordum :P
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
İşlemci :


Ekran Kartı :


O Zaman bu 2'sini alıyorum..

- - - Eklendi - - -

İşlemci :


Ekran Kartı :


O Zaman bu 2'sini alıyorum..
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ekran kartı DDR5 olursa senin için daha iyi olur :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt