2 Adet Konum Sabitlendi !!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ben yalovadaydim ama iş geregi hergun eregliye kadar dolaşirdim. Sahildeki pazar hala oraya mi kuruluyor yoksa pazaryeri yapildi mi.
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici

Dediğin yerlerden sadece değirmendereyi biliorm... :)


- - - Eklendi - - -


Cuma pazarı hala sahile kuruluyor :D

nefret ediyordum o pazardan ne zaman eski hapishanenin oraya girsem cikmak dunyanin en zor işi oluyordu.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
maşukiye derbent degirmendereyi bilmiyorsan izmitliyim deme artik yani:D
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
:ah onu benim söylemem gerekiyordu sanırım... :utandım:

Başarılarının devamını dilerim. :tebessüm:
Yok be abi şakasına dedim ama saol (h)


- - - Eklendi - - -

Ama şöyle bi dönüp baktığımda maxicep hayatım çok garip. Bu siteye 2008 de sadece uygulama indirirken üyelik sorduğu için kaydolmuştum ve 1-2 sene öyle geçti sadece uygulama oyun , forumda gezinmiyordum. Sonra bir şey oldu başladım ne bileyim içimden istek geldi böyle ve baktım çoğu insan soru soruyor ve benim cevap verdiğim fazlaydıda. Dedim bende sorayım cevap verilecekmi diye. İlk açtığım konular 1-2 gösterime giriordu cevapta yoktu. Hatta konum2 dk da diğer sayfalarda yok olup gidiyordu. Dedim hemen pes edilirmi. Yavaş yavaş 1 cevap 2 cevap derken şuan 2 konum sabit oldu :) 4.440 gösterim birisi diğeride 1.400 gösterim. Neeeeeeeeeeerden nereye yaw :agla
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
KayraBey

KayraBey

Üye
Tebrik ederim kardeşim.Benimde Symbian^3 Ekran Yazı ve Dil Araçları bölümünde sabit bir konum var.Yanıma gelmişsin iyi oldu :) Fakat o bölümde en çok hit alan konu benim konum.Birazcık daha ekmek yemen lazım.Şöyle 27.007 tane falan :p
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Tebrikler dostum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt