android alicamandroid istersen neo v nokia istersen 701
benim aklıma gelmiyor suanneo v nin sıfırı 700 tl saten ya daha kaliteli bir telefon yokmu 2.el 700 tl alabilecegim
suan iphone 4S mi kullanıyorsun sen?sony ericson al o zamansamsungları sevmiyorum ya nokia güzelde symbian işletim sistemi sony ericson tercihim
- - - Eklendi - - -
yardm

ya kardeşim o fiyata neo v den iyi cihaz alamazsın.

neo v nin tuslari var ya tuslu sevmiyorum yalama oluyorya kardeşim o fiyata neo v den iyi cihaz alamazsın.
iste önerin bi telefon markasi bakayim
sony ericson al o zaman![]()
neo v nin tuslari var ya tuslu sevmiyorum yalama oluyor
- - - Eklendi - - -
iste önerin bi telefon markasi bakayim
neo v nin tuşları mı var? 3 tane tuştan ne olcak. Neyse sana kolay gelsin.
D ya iste tuslar takintili bendeKardeş o zaman 2.el Neo V ye 700 TL ver istiyorsanya neo v sıfır 700 tl ben 2.el alicamD saka gibisiniz neo v öneriyor herkes
1000 TL aşağı telefonlar arasında bence en iyisi Neo V 
Kardeş o zaman 2.el Neo V ye 700 TL ver istiyorsan1000 TL aşağı telefonlar arasında bence en iyisi Neo V
![]()
Abi adam anlamıyorki.tuşlu diyor![]()
D tuşlu dedigim 3 adet tus var assagida o tuslar olmuyucak dokunmatik olucak
