S3 işlemcili one s alinir mi ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
klongs

klongs

Üye
onun kdvsi de var kdvli en ucuz 1700
 


sataer

Üye
kdvli hali 1486 tl gir bak Mehmet.
 
klongs

klongs

Üye
verdiği linkte 1440+kdv yazıyor kdvli fiyatı yanda yazıyor 1700

- - - Eklendi - - -

kargoyu sen verirsen 1486 tl imiş
 

orenilker

Üye
    Konu Sahibi
hayır ödeme seçeneklerine bak bonus a 10 taksite weriyo

- - - Eklendi - - -

verdiği linkte 1440+kdv yazıyor kdvli fiyatı yanda yazıyor 1700

- - - Eklendi - - -

kargoyu sen verirsen 1486 tl imiş
kargoyu veririz ya ne olucak :D klonogs sen ne düşünüyon alınır mı bu telefn
 
klongs

klongs

Üye
valla hiç bir özelliği yazmıyor bilmiyorum ki
 
klongs

klongs

Üye
s3 lü olduğu nerde yazıyor ben bulamadım da
 
61semih

61semih

Üye
alınmaz.okadar para verip eski nesil bir işlemciye sahip bir telefon alınmaz.
 

orenilker

Üye
    Konu Sahibi
hacım eski ama kötü değilki yani tabi kararına saygı duyarımda, sonuçta s2 deki işlemcide pek yeni bir işlemci değil hatta s3 dede kullanılıyo aynısı
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
Bencmarkhta one S x 'i geçiyor ben one s alacağım şahsen
 

orenilker

Üye
    Konu Sahibi
konu günceelll !!!
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
islemci takintisi yapma zaten en kral en agir uygulamayi bile 1.3 karsiliyor
 

bhad-R

Üye
Arkadasim telefonu kullaniyormusunuz ki performans bekleme diyorsunuz. Telefon her igtiyacini fazlasiyla görür kardes. S4 islemciyle farki birazdaha fazla sarj gider ve birazdaha fazla isinir. performansini gozle goremezsiniz ve anlayamazsiniz. Evet s4 islemcinin degerleri biraz daha yuksek fakat fark yok denecek kadar az. Bende suan one s s3 islemci var bir onceki telefonum galaxy s3 boyutu buyuk oldugu icin sattim tek elle kullanamadigim icin. Inanin bu one s daha fazla tat veriyor.
 
komando04

komando04

Üye
güzel olmuş:d
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
:locked2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt