Arkadasim telefonu kullaniyormusunuz ki performans bekleme diyorsunuz. Telefon her igtiyacini fazlasiyla görür kardes. S4 islemciyle farki birazdaha fazla sarj gider ve birazdaha fazla isinir. performansini gozle goremezsiniz ve anlayamazsiniz. Evet s4 islemcinin degerleri biraz daha yuksek fakat fark yok denecek kadar az. Bende suan one s s3 islemci var bir onceki telefonum galaxy s3 boyutu buyuk oldugu icin sattim tek elle kullanamadigim icin. Inanin bu one s daha fazla tat veriyor.