Çalışıyorum. Param birikti. + biraz konuşalım dertleşelim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
Çalışıyorum. Param birikti. + biraz konuşalım dertleşelim
Tam olarak 11 hazirandan beri çalışıyorum. Biraz saçma gelebilir 11 hazirandan bu zamana kadar nasıl bu kadar para biriktirdin diye :D Ben mimarlık bürosunda çalışıyorum sonuçta akşama kadar oturup sadece proje çizmiyorum. Aynı zamanda 3 boyut + photoshop ve ingilizce tercümanlıgı yapıyorum. Ayrıca yaşım daha 18 :) Neyse gelelim konuya.

Ben Ankara'ın en iyi mimarlık bürosunda çalışıyorum. İlk günler projeler + 3 boyutlar + photoshop ile görsel efeckler yapmak için dosyalar geliyordu. Benimde sertifikalarım oldugu için herkes bana güvenerek çizimleri getiriyordu. Ben hepsini yaptım. yaklaşık 10 günde bitti. Yalnız 10 günün 5 günü gecede çalıştım. Bazıları acele idi. Ve ben tatile gideceğim için paraya ihtiyacım vardı. Yaptıgım işler neredeyse 5.000TL yi aşkın işlerdi. Ve bugün patron beni odasına çağırdı. Konuştuk işte. Ve bana çıkardı 3.000TL maaş verdi. Teşekkür ettim. Çıktım odadan...

Şimdi birde şöyle düşünün.

Benim yanımda çalışan mimar abi var. Yazık akşama kadar oturmuş anca 2D proje çizimi yapıyordu. Aldığı maaş ise 1.500TL. Ama o benim bildiğim programları bilmiyordu. Ama o mimar. Ben altı üstü yazın çalışan bir kişiyim.

Şimdi düşünüyorumda üniversite okusam mı ? Kafayı çok fena bozdum artık okusam mı okumasam mı diye ? Halbuki bu işlerin sadece 10 günlük kısmıydı. Ve daha 1 ay felan çalıştığımı düşündüğüm zaman hayal bile edemiyorum.. Ben 4 sene boyunca üniversite okuyana kadar , 4 sene burda çalışsam + kendimi geliştirsem + Aileme fazla yük olmadan burda güzel maaş ile çalışırsam iyi olur mu ? Şuan halime çok seviniyorum. Üniversite okumadıgım halde. Mimar olamadıgım halde herhangi bir mimardan 2 kat daha fazla maaş alıyorum. + Sertifikalarım var. Yakında çince kursuna gidicem inş.

Şimdi bu paranın bir kısmını bu cumartesi tatile gitmeden önce biraz yemek istiyorum. Ankara içi olanlar Buyrun beraber yiyelim...

Not : Hiçbir şekilde artislik bir tavır sergilemedim. Lütfen cevaplar için +18 olalım. Ve üniversite okusammı okumasammı konusu hakkında düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.

Bu para ile galaxy s3 alıcaktım. Ama karne hediyesi olarak geldi. Gelenler galaxy s3 inceleme fırsatı bulabilirler....

Şuan için benim arkadaşlarımdan 2 kişi var. Tam olarak bi 5-6 kişi daha gelirse süper olur. Yaklaşık olarak 1.000TL harcıyacaz :)


Not : Kız arkadaş getirebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_ ve FatoŞ


M. tAHA

M. tAHA

Üye
orda olmak vardı :eller:

- - - Eklendi - - -

ama sen suan bir kişiye bağımlı olarak calısıyorsun. mimarlık okusan bagımsız olursun. bence
 
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Yahu Bende İçimden Geçirdim Uzundur Yoksun Demek Çalışıyordun :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: FlaxLy
FatoŞ

FatoŞ

Üye


Evet ya :D çalışıyordum.


- - - Eklendi - - -



Bilmiyorum işte Etkileyici cevaplar lazım :D
hmm İyi İyi Nerde Çalışıyorsun En Son :ne Zaman Konuştuk Hmm Canın 12 Yaşında Olduğunu Yazıncaydı Epey Oldu :tebessüm:
Nasıl Gidiyor Nasılsın ?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Üniversite mezunu ol 30.000 lik projeler çiz..
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: pelın_ ve FatoŞ

Revengeful

Emekli Yönetici


iyiyim sağol :D Napalım işte mezun olduk kurtulduk liseden :ehe Artık çalışma zamanı..:yuru


- - - Eklendi - - -




eee :D sakın o parayı beraber yiyelim deme :ehe

oğlum sana üniversite mezunu ol dedim. Bundan büyük tavsiyemi olur ? Payımı alacam tabi
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi


oğlum sana üniversite mezunu ol dedim. Bundan büyük tavsiyemi olur ? Payımı alacam tabi


:D pay önemli değil :vur

yukarıda dediğim gibi 4 sene mimarlık okuyana kadar burada çalışsam ? üni mezunu abi var. 1500TL alıyor. Halbuki 3 yıldır çalışıyor orada. bi karar veremedim :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Onla senin durumun bir değil ki ? Hem o adamları neden kullanmıyorsun ? Özel üniye gitmeyi düşünüyorsun. Bursunu onlar versin ve sen onlarla çalışma sözü ver. Bizim arkadaş inşaat mühendisliği okuyor ve %100 bursunu şirket ödüyor
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
Onla senin durumun bir değil ki ? Hem o adamları neden kullanmıyorsun ? Özel üniye gitmeyi düşünüyorsun. Bursunu onlar versin ve sen onlarla çalışma sözü ver. Bizim arkadaş inşaat mühendisliği okuyor ve %100 bursunu şirket ödüyor

Aslında güzel fikir. Çok iyi olur böyle olursa. Hem üni mezunu oldukdan sonra + birşeylerde olabilir heralde. Valla teşekkür ederim ha 40 sene düşünsem böyle fikir aklıma gelmezdi :D

Patronumla görüşmem lazım :vur ona göre konu açarım :D
 
Superfan

Superfan

Üye
İstersen bill gates den daha iyi bilgisayar kullan.Üniversite okumadan bir şey olmaz.Hayatın poker gibi olur.Ya kazanırsın ya kaybedersin.Şu an kazanıyorsun.Ya kaybedersen?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Zaten seni işe almalarının nedenlerinden biri geleceği düşünmüşlerdir ve seni kendilerine bağlamak istiyorlardır. Ama sen üni mezunu olmazsan şansın %80 falan azalır. Çünkü illaki üni mezunu ve autocad bilen bir adam çıkıp senin kapının önüne koyacaklar. Acı ama doğru :D
 
  • Beğen
Tepkiler: FlaxLy
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
Zaten seni işe almalarının nedenlerinden biri geleceği düşünmüşlerdir ve seni kendilerine bağlamak istiyorlardır. Ama sen üni mezunu olmazsan şansın %80 falan azalır. Çünkü illaki üni mezunu ve autocad bilen bir adam çıkıp senin kapının önüne koyacaklar. Acı ama doğru :D


:D haklısınız beyler ne diyeyim


- - - Eklendi - - -

İstersen bill gates den daha iyi bilgisayar kullan.Üniversite okumadan bir şey olmaz.Hayatın poker gibi olur.Ya kazanırsın ya kaybedersin.Şu an kazanıyorsun.Ya kaybedersen?

tavsiye için sağol
 
joker.lg

joker.lg

Üye


oğlum sana üniversite mezunu ol dedim. Bundan büyük tavsiyemi olur ? Payımı alacam tabi

bende konuya baktım payimi alırım :)


- - - Eklendi - - -




:D haklısınız beyler ne diyeyim


- - - Eklendi - - -



tavsiye için sağol

bak o üniversite mezunu senin kadar bilmiyor diye böyle alıyor üniversite mezunu olsan biraz daha verirler diye düşünüyorum :)


- - - Eklendi - - -

ha birde bana android olan bir telefon yollamak ıstersen hediyeni kabul ederim :ehe
 

pelın_

merte katılıyorum payımı bır topuklu ayakkabı olarak ıstıyorum en tatlısından:)
 
  • Beğen
Tepkiler: FlaxLy
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
Universite okusun tamam(bana diyecek bisey kalmamis.:ehe), yenilikleride takip etmesi gerekir. yerinde sayar gelismeleri takip etmesse bir sure sonra buroda 1500 :tl: alandan bir farki kalmaz.(bu islerden anlamam ama) Bide yaptigin isleri pc den yapiyorsan bir kopyasini saklamani tavsiye ediyom. İlerde sana referans olarak yardimi olabilir. (ozelse saklaman senin acindan yarardan cok zarari varsa bosver.)
 
  • Beğen
Tepkiler: FlaxLy
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Yanlış zamanda doğru yerdeyim maalesef. Gelmek isterdim ama olmadı. Belki bir kaç kişi ile tanışmak kısmet olurdu. Gidecek arkadaşlara keyifli eğlenceler.
 
  • Beğen
Tepkiler: FlaxLy
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar üniversite eğitimi hakkında Mert ( revengeful ) noktayı koymuştur.

Yarın gidelim diyorum. Ama katılan çıkmadı ? Size kalmış birşey böyle bir teklifi size kimse yapmaz :hih:


- - - Eklendi - - -

merte katılıyorum payımı bır topuklu ayakkabı olarak ıstıyorum en tatlısından:)

Alırım ya üniversite okumanın yanında topuklu ayakkabı nedir ki ? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

Arkadaşlar üniversite eğitimi hakkında Mert ( revengeful ) noktayı koymuştur.

Yarın gidelim diyorum. Ama katılan çıkmadı ? Size kalmış birşey böyle bir teklifi size kimse yapmaz :hih:


- - - Eklendi - - -



Alırım ya üniversite okumanın yanında topuklu ayakkabı nedir ki ? :)


ozamn bak avatarımdaki ayakkabıyı alabılırsın:)
 
  • Beğen
Tepkiler: FlaxLy
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt