'gurup gereksiz' birileri bakabilirmi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
    Konu Sahibi
'gurup gereksiz' birileri bakabilirmi
konuya baktigin icin
:tşk:
:zuhaha:
 


Corrupt

Corrupt

Üye
Sen bize gereksiz mi dedin, seni çöp yığını !
(Amerikan filmi mode on)
 
Corrupt

Corrupt

Üye
ya bende guruptayim. Onun icin konu basligini boyle actim.

'Grup gereksiz' birileri bakabilirmi

Grup 'gereksiz birileri' bakabilirmi

'Grup gereksiz birileri' bakabilirmi

'Grup gereksiz birileri bakabilirmi'

Hangisini demek istedin (vurgulamayı kesmelerle yaptım)
 
Enes

Enes

Üye
grupdaş nasssın iyisin inşallah :D
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
:tşk:
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
:önemlideğil:
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
    Konu Sahibi
bizden baska kimse yokmu.
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
    Konu Sahibi
baksana bu saate kadar cevap veren olmadi.
 
joker.lg

joker.lg

Üye
birtek biz varız :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt