Sitedeki yeni HTC ONE V reklamı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
    Konu Sahibi
Sitedeki yeni HTC ONE V reklamı
Sizce de çok sinir bozucu değil mi sağa doğru kayıyor ve bu hiç hoşuma gitmedi :off:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3


-efşan

-efşan

Üye
Bu hususta yapılabilecek bir şey yok maalesef. İşleyiş böyle.
Ücretsiz bir sitede reklamdır kazandıran.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
adblocks
 
-efşan

-efşan

Üye
adblocks'un reklamları engellediği doğrudur.
Lakin vicdanınızı da engelliyor mu?
Adam o kadar uğraşıyor. Host-Domain-Tema vs.
Bedavaya kimse yapmıyor bunları değil mi?
Sizlerden yahut bizlerden para istendiğinde site için tepkiniz nasıl olur ölçün bir bakalım. Eliniz cebinize gidiyor mu?
Bir iki reklama tıklayın da bari hayra dokunun.
Furkan sözüm sana değil.
 
codblackops2

codblackops2

Üye
adblocks'un reklamları engellediği doğrudur.
Lakin vicdanınızı da engelliyor mu?
Adam o kadar uğraşıyor. Host-Domain-Tema vs.
Bedavaya kimse yapmıyor bunları değil mi?
Sizlerden yahut bizlerden para istendiğinde site için tepkiniz nasıl olur ölçün bir bakalım. Eliniz cebinize gidiyor mu?
Bir iki reklama tıklayın da bari hayra dokunun.
Furkan sözüm sana değil.

:oke:
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
çok kötü bir reklam açtığım her 2 sayfadan birinde fare onun üstüne ister istemez geliyor gıcık bişey
 
Corrupt

Corrupt

Üye
o reklam olmaz da yerine başka bir reklam olur, size o reklamı silin o noktada durmasın mı diyorlar?
Ve ben şükrediyorum maxicepe. Donanımhaberdeki kadar reklam yok en azından
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
o reklam olmaz da yerine başka bir reklam olur, size o reklamı silin o noktada durmasın mı diyorlar?
Ve ben şükrediyorum maxicepe. Donanımhaberdeki kadar reklam yok en azından
+1.
ve donanımhaberdeki en nefret ettiğim şeyde seviyesizlik.bu kadar olmaz ya.hele güldüğümde oldu :D
adım açmayın-bağıran-karı avatarım ve imzamda hani şu korkunç karı varya onu koydum.hergün 10pmden 3ü avatarınla imzanı değiştir ürküyorum gördükçe pmsi oluyor :kop:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
ekranı kaydırması kötü
 
__xXx__

__xXx__

Üye
mause u reklamın üstünden geçirmedikçe ekran kaymıyor:oke:
 
StunnerDead

StunnerDead

Üye
Hocam dün yeminle bu konuyu açacaktım vazgeçtim :D ya parası neyse ben vereyım kaldırsınlar şu reklamı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Aynen Çok kotu
 
Metin MF

Metin MF

Üye
mobilim içim rahat reklam falan yok :pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
Ozan

Ozan

Admin
Bugun geç saatlerde reklam yayını son buluyor, çok kısa süreli 1 günlük reklamdı o yüzden endişe edip çok sıkıntıya girilecek bir durum degil, maxicep sayesinde Turkcell HTC One V, mobil teknoloji severlerin oldukça dikkatini çekti, amaç buydu ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede, Cihanî Sultan ve Cezzbedici3
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt