SONY smartphone alanında Dünya'da ne durumda?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
    Konu Sahibi
SONY smartphone alanında Dünya'da ne durumda?
Sony bunca model çıkarıyor hatta bir ara her hafta 3-5model çıkarmaya başlamıştı. Merak ediyorum bu modeller android ile birleşince çok satılması gerektiğini düşünüyorum. Dünyada Sony marka smartphone satışları ne durumda acaba? :)
 


CorbyW

CorbyW

Üye
28 milyon adet. :)
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Yüzde 51. :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
yüzde 51mi?
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Çevremdeki smartphone'ların çoğu Samsung ve Sony
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Papakudioflu, 28 milyona göre az geliyor biliyorum ama ciroları yüksek olduğu için 51 . Bende hürriyet gazetesinden baktım yalan iyi değil. 9 ay içerisinde 28 milyon xperia satmış. Bak bu satış sadece xperianın diğer walkman filan değil. Türkiyede bile 0.3 pazar payından 3.4'e çıkmışlar 9 ayda.(250.000 satmış türkiyede. sony iyi gidiyor.)
 

sataer

Üye
ne yani telefon pazarının yarısından fazlası sony nin kalan %49 u apple samsung htc ve nokia huawei lg vs öyle mi? Şu linki versene bi biz de okuyalım.
 
klongs

klongs

Üye
sırf samsungta s2 nin satışı 28 milyon nasıl sony %51
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
CorbyW

CorbyW

Üye
Telefondayım şuan sana zahmet, google'a sony pazar payı yaz listede ekonomi.hürriyet sitesinin linkine tıkla oku. Ben yanlış hatırlıyor olabilirim. Yanlışsa özür dilerim ama 51 gördüm. Belki playstation filanda dahildir.
 

sataer

Üye
sırf samsungta s2 nin satışı 28 milyon nasıl sony %51

onu anlamadım Mehmet işte ben de. S2 ile s3 nerdeyse 40 milyon ken bir de arkadaş üstteki yorumunda 28 milyon için %51 az demiş.. Şoklarda :aha:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaşlar akilli telefon pazarinin lideri samsung şu anda pazar payi olarak sony %51 olursa zaten kalan pazar payinin hepsi samsung olsa yine lider olamaz bir yanliş anlama var ortada ki sony akilli telefon pazar payinda yanliş hatirlamiyorsam ya 4. Ya da 5. İdi.
 
CorbyW

CorbyW

Üye
İşte ben bunu diyorum. Bakın linke. YANLIŞ GÖrmüş olabilirim. 5.1'dir belkide. O zaman öyleyse kusuruma bakmayın.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Papakudioflu, 28 milyona göre az geliyor biliyorum ama ciroları yüksek olduğu için 51 . Bende hürriyet gazetesinden baktım yalan iyi değil. 9 ay içerisinde 28 milyon xperia satmış. Bak bu satış sadece xperianın diğer walkman filan değil. Türkiyede bile 0.3 pazar payından 3.4'e çıkmışlar 9 ayda.(250.000 satmış türkiyede. sony iyi gidiyor.)

Hürriyet' e güvenmiyorum ben.
 
klongs

klongs

Üye


 
klongs

klongs

Üye
 

sataer

Üye
sony nin adı bile yok
 
kadikoy

kadikoy

Üye
SONY teknolojisi uzak doğuda 1 numaradır.
işletim sistemi ANDROID kullandığından,Samsungun PAZAR PAYINI bitirir..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt