_Unforgiven_
Üye
28 milyon adet.![]()
sırf samsungta s2 nin satışı 28 milyon nasıl sony %51

Papakudioflu, 28 milyona göre az geliyor biliyorum ama ciroları yüksek olduğu için 51 . Bende hürriyet gazetesinden baktım yalan iyi değil. 9 ay içerisinde 28 milyon xperia satmış. Bak bu satış sadece xperianın diğer walkman filan değil. Türkiyede bile 0.3 pazar payından 3.4'e çıkmışlar 9 ayda.(250.000 satmış türkiyede. sony iyi gidiyor.)
Hürriyet' e güvenmiyorum ben.
SONY teknolojisi uzak doğuda 1 numaradır.
işletim sistemi ANDROID kullandığından,Samsungun PAZAR PAYINI bitirir..
