Uygulama Zello! En Kaliteli Telsiz Programı! [Maxicep kanalı açılmıştır]

Sponsorlu Bağlantılar

BarcinSurmeli

BarcinSurmeli

Üye
    Konu Sahibi
Zello! En Kaliteli Telsiz Programı! [Maxicep kanalı açılmıştır]
Evet arkadaşlar Zello adlı ücretsiz telsiz uygulamasında ses hem çok net hemde konuşmalar çok rahat! artık telefonunuzu telsiz gibi kullanabileceksiniz! Ayrıca açılmış olan maxicep.com kanalında forumdaki herkes birbiri ile direk bilgi paylaşımı yapabilir sohbet edebilir. Uygulamayı Google Playden ücretsiz edinebilirsiniz. Buyrun Link :)

 
  • Beğen
Tepkiler: serif55


Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Güzel. Teşekkürler.
 
BarcinSurmeli

BarcinSurmeli

Üye
    Konu Sahibi
4 online hadi bakalım artıyoruz :)
 

guro123456

Üye
Manyak bise herkez gelsin tanisalim
 

cukuleaks

Üye
Moderatorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve BarcinSurmeli
FeC!

FeC!

Üye
Mudur girdim ben bi hackless var. Bi de simdi oraya basıp konusuyomuyuz? Konusuyosak bizi duyuyolar mı? Duyuyolarsa neden cevap vermiyorlar? :)

- - - Eklendi - - -

Cok zevkli lan
 

guro123456

Üye
Programi yukleyin New account tiklayip kayit yapin sonra sag yukarida option sonra add channel arama yerine maxicep aratin ok leyin basil konusun super bi hizmet
 
FeC!

FeC!

Üye
İnterneti mi kullanıyo bu program?
 
ogedayokan

ogedayokan

Üye
Haha gavur bi yere girdim gavirca konusuyolar super :)
 

cukuleaks

Üye
Mudur girdim ben bi hackless var. Bi de simdi oraya basıp konusuyomuyuz? Konusuyosak bizi duyuyolar mı? Duyuyolarsa neden cevap vermiyorlar? :)

- - - Eklendi - - -

Cok zevkli lan
He ya :D ben mudurum aga. Kabul ettim. Bu arada uyelikler en gec 1 gun icinde kabul edilir. Duyurulmustur....

- - - Eklendi - - -

Arkadaslar telefon hakkinda android hakkinda bi sorunuz veya sorulariniz olursa bu kanaldan yardimlasalim. Sorusu olan soracagi kisiye burdan ozel mesaj atsin kanlada bulusup konusssunlar. Bu uygulamadan faydalanalim. Cok rahat bi program.

- - - Eklendi - - -

Bide bu kanalin acik olmasi icin bnm girmemmi lazim? Moderatorum ya o yuzden soruyorum (h)
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Kota tüketimi nasıl?
 
TheMadness

TheMadness

Üye
He ya :D ben mudurum aga. Kabul ettim. Bu arada uyelikler en gec 1 gun icinde kabul edilir. Duyurulmustur....

- - - Eklendi - - -

Arkadaslar telefon hakkinda android hakkinda bi sorunuz veya sorulariniz olursa bu kanaldan yardimlasalim. Sorusu olan soracagi kisiye burdan ozel mesaj atsin kanlada bulusup konusssunlar. Bu uygulamadan faydalanalim. Cok rahat bi program.

- - - Eklendi - - -

Bide bu kanalin acik olmasi icin bnm girmemmi lazim? Moderatorum ya o yuzden soruyorum (h)

Sesini merak ettim :hmmm
 
BarcinSurmeli

BarcinSurmeli

Üye
    Konu Sahibi
Kanalın açık olması için mod yada adminin olması gerekmiyor sürekli açık kanal kota ve ram tüketimi oldukça makul seviyede. ancak haala bi anda telefondan konuşma seslerinizin gelmesine pek alışamadım :D güzel yanı ise telefonu sessize alınca otomatik olarak meşgule alması ve istediğiniz bir tuşu telsiz kısayolu olarak atayabilmeniz
 

cukuleaks

Üye
Hadi konusak ya gelin :)
 

cukuleaks

Üye
Egypt e girmeyin araplar popstar yarismasi yapiolar
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
Evde wi-fi var sorun yok (h) :D
 


Üst Alt