Telefon Tavsiyesi SE Neo V vs Samsung Wonder

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ImProBabLe

ImProBabLe

Üye
    Konu Sahibi
SE Neo V vs Samsung Wonder
Arkadaşlar belirttiğim gibi ne zamandır telefon alıcam ama hala alamadım nedeni ise 2 telefon arasında kalmam yaklaşık 1 hafta önce wonder almaya karar verdim siteye giriyim bi dedim girmez olaydım kafam karıştı özellik olarak wonder çoğu şeyde + özellikte olmasına rağmen bazı arkadaşlar sürekli kastığını falan söylemiş oyunlardan çıkınca wigdetler geç geliyor falan bazıları neo v de böyle bişey olmadığını söylemiş kullananlardan + ve - leri söylemelerini istiyorum
 


PriZm

PriZm

Üye
Alakası bile yok.wonderin sadece bir + sı var o da 1.4 ghz işlemci diğer tüm özelliklerde Neo V alıyor.
 
PriZm

PriZm

Üye
Daha önce de aynı yazıyı tekrar tekrar yazmıştım.yine aynı mesajdan kopyala-yapıştır yapıyorum.

Neo V + ları
Otg
Led Bravia Ekran
4.0 ICS official olarak güncellenebiliyor.
480*854 çözünürlük ile 265 Ppi insan gözünün ayırt edemeyeceği kadar keskin görüntü sunuyor.
Video çekerken sürekli otofocus
HDMI Çıkışı

Galaxy Wonder + ları
1.7 Gb uygulama hafızası(uygulamaların kurulduğu nandflash bellek)
1.4 Ghz işlemci
Sar değeri Neo V ye göre çok düşük.
Bluetooth 3.0
 
ibo_Star

ibo_Star

Üye
Linkte Galaxy W kazanan denilmiş.
Islemci-Dahili hafıza-yukleme,upload hızı daha iyimiş.
Neo V nin artısı HDMI çıkışı ve Ekran daha net ama bu ekran net-keskinliği bataryayı yarı yarıya çekiyor karar sizin.
Ben Telefoncu da calıştım kendime alacak olsam Galaxy W alırdım.
Hala Neo V diyenler bu mesajdan 2önceki mesajda Linki tıklayıp okuyun.cok detaylı karşılaştırmışlar
 
ImProBabLe

ImProBabLe

Üye
    Konu Sahibi
Linkte Galaxy W kazanan denilmiş.
Islemci-Dahili hafıza-yukleme,upload hızı daha iyimiş.
Neo V nin artısı HDMI çıkışı ve Ekran daha net ama bu ekran net-keskinliği bataryayı yarı yarıya çekiyor karar sizin.
Ben Telefoncu da calıştım kendime alacak olsam Galaxy W alırdım.
Hala Neo V diyenler bu mesajdan 2önceki mesajda Linki tıklayıp okuyun.cok detaylı karşılaştırmışlar

bende senin gibi düşünüyorum bu kadar özellik öndeyken neo v kasmıyorda galaxy w neden kasıyor diyor millet anlamadım gitti gta 3 neo v de kasmıyor muş galaxy w de kasıyormuş falan kafam karıştı ayrıca şarj daha çok dayanıyomuş galaxy w de neo v nasıl olurda cpu falan daha az ken kasmadan çalıştırıyor ramler aynı
 
PriZm

PriZm

Üye
Yukarıda saydığım özellikler dışında Neo V her konuda üstün.ben olsam Neo V alırdım.





bu sayfalara bakarsanız farkları açıkça göreceksiniz.


- - - Eklendi - - -

bende senin gibi düşünüyorum bu kadar özellik öndeyken neo v kasmıyorda galaxy w neden kasıyor diyor millet anlamadım gitti gta 3 neo v de kasmıyor muş galaxy w de kasıyormuş falan kafam karıştı ayrıca şarj daha çok dayanıyomuş galaxy w de neo v nasıl olurda cpu falan daha az ken kasmadan çalıştırıyor ramler aynı

yazılım yönünden bakmıyorsun kardeşim.samsung yazılımları iyi olmuyor.custom rom yükle telefon canavar olur.


- - - Eklendi - - -

İngilizcesi olanlar karşılaştırma için buraya bakabilir.





Edit:Galaxy W'ye ICS gelmeyecek.Neo V'ye geldi.
 
ImProBabLe

ImProBabLe

Üye
    Konu Sahibi
Yukarıda saydığım özellikler dışında Neo V her konuda üstün.ben olsam Neo V alırdım.





bu sayfalara bakarsanız farkları açıkça göreceksiniz.


- - - Eklendi - - -



yazılım yönünden bakmıyorsun kardeşim.samsung yazılımları iyi olmuyor.custom rom yükle telefon canavar olur.


- - - Eklendi - - -

İngilizcesi olanlar karşılaştırma için buraya bakabilir.


Şimdi sence neo v alayım peki söyledikleri gibi uygulamalarda kasma falan olmuyor dimi mesela galaxy w de kasma oluyormuş ama neo v de olmuyor diyorlar bu doğrumudur birde swype özelliği ile ses ile mesaj yazma özelliği yok diye biliyorum neo v de bunları + olarak yükleyebilirmiyim telefona mesela ben konuşcam o yazıcak mesaj olarak google tabanlı ?
 
PriZm

PriZm

Üye
Şimdi sence neo v alayım peki söyledikleri gibi uygulamalarda kasma falan olmuyor dimi mesela galaxy w de kasma oluyormuş ama neo v de olmuyor diyorlar bu doğrumudur birde swype özelliği ile ses ile mesaj yazma özelliği yok diye biliyorum neo v de bunları + olarak yükleyebilirmiyim telefona mesela ben konuşcam o yazıcak mesaj olarak google tabanlı ?

1)Swype sonradan istersen yükleyebilirsin.
2)ses ile yazma yüklenebilir.
 
ImProBabLe

ImProBabLe

Üye
    Konu Sahibi


1)Swype sonradan istersen yükleyebilirsin.
2)ses ile yazma yüklenebilir.

valla senide yoruyorum kb ama gıcırtı sorunu falan varmış kapakta falan beni deli eder o varmıdır öyle bişey bilgin var mı ayrıca normal mesaj yazarken sol altta mikrofo işaretiyle yazmak wonderdaki gibi mi oluyo ?
 
PriZm

PriZm

Üye
ses ile yazma aynen öyle.gıcırtı sorununu bilmiyorum neo v kullanan birisi gelip yorumlarsa iyi olur.
 
lgkg300

lgkg300

Üye
ben de neo v kullanıcısıyım çok güzel bir telefon hızı ve kamerası mükemmelin ötesi. galaxy w nin kamerası nasil bilmiyorum tabi. ace nin 5mp lik kamerası var sanki 2mp samsung kamera konusunda zayıf geldi bana
 
byslmdq

byslmdq

Üye
Neo V al bence :oke:.

- - - Eklendi - - -

valla senide yoruyorum kb ama gıcırtı sorunu falan varmış kapakta falan beni deli eder o varmıdır öyle bişey bilgin var mı ayrıca normal mesaj yazarken sol altta mikrofo işaretiyle yazmak wonderdaki gibi mi oluyo ?
Neo V kullanıyorum kaç aydır gıcırtı falan olmadı bende. :hmmm
 
ImProBabLe

ImProBabLe

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler heralde eo v nin otg özelliği varmış be olduğunu yeni öğrendim wonder da yok heralde s2 akmaya çalışıcam alamassam neo v alıcam heralde
 
enes-1907

enes-1907

Üye
şu düşünceye açıklık getirelim bi...galaxy wonder işlemcisi 1.4 ghz olduğu halde nasıl kasıyoda neo v nasıl kasmıyor diyolar.artık bu durumu açıklamaktan dilimde tüy bitti, her wonder ve neo v karşılaştırmasında söylüyorum...galaxy wonderin işlemci entegresi neo v ile aynı 1 ghz ama samsung bi overlock yapıp yazılımlar ile 1,4 ghz yapmış işlemciyie....Bu overlocku sende yapabilirsin hatta neo v yi 1.9 ghz işlemciye çıkaranı bile gördüm.

galaxy w yi diğer üstün kılan özelliklerden biride 14 mpbs olması e zaten türkiyede 14 mpbs die bi internet hızı yok 2 seneye kadar da anca gelir 2 sene sonrada zaten telefonunu değiştirmeye karar verirsin...

bu arada benim telefon neo v değil neo yani sadece kamerası farklı neo nunki 8mp neo v ninki 5mp sana 8mp neo ile çektiğim resimleri sunmaktan gurur duyarım...istersen neo da alabilirsin





Uploaded with



Uploaded with



Uploaded with



Uploaded with



Uploaded with
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
hayır zaten neo bin liralık telefon
neo v sadece kamerası 5 diye 750 ye iniyor

- - - Eklendi - - -

hayır zaten neo bin liralık telefon
neo v sadece kamerası 5 diye 750 ye iniyor

- - - Eklendi - - -

ses ile yazma aynen öyle.gıcırtı sorununu bilmiyorum neo v kullanan birisi gelip yorumlarsa iyi olur.

gicirti yok.
Beyaz al :)
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
Demin Google Playde Film İzle HD diye bir programın güncellemesini indiriyordum o güncellerken bende yorumları okuyordum bir adam programın Galaxy W de kastığını söyledi çok garipsedim bence Galaxy W alma :oke:
EDİT: Temple Run oyununa yazmış yorumu
:ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
Demin Google Playde Film İzle HD diye bir programın güncellemesini indiriyordum o güncellerken bende yorumları okuyordum bir adam programın Galaxy W de kastığını söyledi çok garipsedim bence Galaxy W alma :oke:
EDİT: Temple Run oyununa yazmış yorumu
:ehe
Temple run'da da kasıyorsa artık :D:ehe
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt