ne yapalım müşteri çekmek zor olumbakmayan pişman![]()

gel abla gel heryerde 5 tl bizde 3 tl
ne yapalım müşteri çekmek zor olum![]()

seda sayanda bu topbarı kullanıyor..!gel abla gel heryerde 5 tl bizde 3 tl![]()

sustum
seda sayanda bu topbarı kullanıyor..!
konuyu salça yapma ulan![]()

Bu Orjinal Şebeke ile Batarya Sinyalini Nasıl Kaldıracaz Uygulama Güzel Teşekkürler 03.29 ÖS![]()
İkon Paketi Varmı Elinde Harici...
Teşekkürler Bu Arada...
- - - Eklendi - - -
Bide Şu Tuş Kilitleme İkonu Var ya...
Onu Nasıl Sağda Yaptın...

bunu düzeltmek içinde x-plore ile c/belle topbar daki hangi skini kullanıyorsan onun settings.txt dosyası olur düzenleden açıp saat formatını 24 yap kaydet restart tamamdır03.29 ÖS![]()

Hah Nasıl Boş Yaptın Çok Aradım Bulumadım...
- - - Eklendi - - -
Birde Temanın Adı Nedir Acaba?
Hah Nasıl Boş Yaptın Çok Aradım Bulumadım...
Allah Razı Olsun Kardeşim
Avkon.dll Yi Atınca Telefon Açılmıyor
Avkon.dll Yi Atınca Telefon Açılmıyor

Aynısı bendede var
bana 2 adet avkon verdin 2 sideişe yaramadı

Çalıştığından Emin Olduğu Başka Bİr Fw'den Çek
