futbol123
Üye
Turkcell in iphone 3gs deki yaptığı saçmalık
Arkadaşlar bildiginiz uzere 3gs nın fıyatı 739tl ye dusmustu.Bugun babamla almaya gittik telefonu nakit olarak nakit satılmadıgını söylediler.Nakit satılmıyorsa neden sitenizde bayi fiyatı 739tl dedim imei sinden dolayı mı ne olmuyormuş yalan attılar.Fatura uzerine daha ucuza geliyormuş hadi faturalı alalım dedik yine olmuyor 1 senelik hat istiyorlarmış babamın 10aylıktı anlıyacağınız alamadım
aveadan alalım dedik ordada 799tl.
aveadan alalım dedik ordada 799tl.

babam hayatta almaz
