Fake mı ? Yarısından fazlasını tanıyorum ve diğerleride onların arkadaşları. Onların hepsi okuldan, konserlerden ve diğer etkinliklerden tanıştığım kisiler.Mert senin arkadaşlarının çoğu fake![]()
Fake mı ? Yarısından fazlasını tanıyorum ve diğerleride onların arkadaşları. Onların hepsi okuldan, konserlerden ve diğer etkinliklerden tanıştığım kisiler.

Yolda geçen birini bile face'ine ekleyeni tanıyorum
Geçen biri kız olunca![]()

Benim normalde 1980 falan arkadaşım vardı.. Ama şimdi 2400 ü geçti.. Bazı arkadaşlarda da aynı durum var. Hatta birinin arkadaş sayısı 6600 ü geçti


'Normalde' öyle.
benim bildiğim en fazla arkadaş sayısı 5 bin![]()
nasıl buluyor![]()
Onların hepsi arkadasım ve sık sık konuşuyoruz. Etkinlikler diyorum ya.. Ben çok kez yurt dısına gittim gezmek, egitim ve konserler için. Aynı durum onlar icinde geçerli. Bazıları benim okuldan zaten. Yabancı olunca fake mı oluyor yahu
- - - Eklendi - - -
'Normalde' öyle.
- - - Eklendi - - -
Death note izle. Anlarsın nasıl oldugunu
Onların hepsi arkadasım ve sık sık konuşuyoruz. Etkinlikler diyorum ya.. Ben çok kez yurt dısına gittim gezmek, egitim ve konserler için. Aynı durum onlar icinde geçerli. Bazıları benim okuldan zaten. Yabancı olunca fake mı oluyor yahu
- - - Eklendi - - -
'Normalde' öyle.
- - - Eklendi - - -
Death note izle. Anlarsın nasıl oldugunu

