Facebook'da arkadaş sayınız arttı mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Facebook'da arkadaş sayınız arttı mı ?
Benim normalde 1980 falan arkadaşım vardı.. Ama şimdi 2400 ü geçti.. Bazı arkadaşlarda da aynı durum var. Hatta birinin arkadaş sayısı 6600 ü geçti
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady


Metin MF

Metin MF

Üye
abi senin facebook adresin neydi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bana abone olmuşsun zaten :ehe
Metin K. sen değil misin :ehe
 

nokiae6

Üye
Bendede aynı durum söz konusu
 

Hasan

Üye
aynı
 
Metin MF

Metin MF

Üye
o benim de abi facebook adresini unuttum yazsan bi
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
dondurulmuş hesaplarda gözükmeye başladı.
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Aynı durum :)
 
Metin MF

Metin MF

Üye


4 ortak arkadaşımız varmış :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İlişki yok kalmış yahu :ehe
 
__xXx__

__xXx__

Üye
yooo benim bir taneydi hala bir tane :ehe
 
spy ghost

spy ghost

Üye
söylediğiniz iyi oldu bende arkadaşlarıma baktım hiç tanımadığım kişiler ve saçma sapan nickli profiller
 
SHS

SHS

Üye
Mert senin arkadaşlarının çoğu fake:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Mert senin arkadaşlarının çoğu fake:ehe
Fake mı ? Yarısından fazlasını tanıyorum ve diğerleride onların arkadaşları. Onların hepsi okuldan, konserlerden ve diğer etkinliklerden tanıştığım kisiler.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Yolda geçen birini bile face'ine ekleyeni tanıyorum :D
Geçen biri kız olunca :aha:
 
joker.lg

joker.lg

Üye
Benim normalde 1980 falan arkadaşım vardı.. Ama şimdi 2400 ü geçti.. Bazı arkadaşlarda da aynı durum var. Hatta birinin arkadaş sayısı 6600 ü geçti

benim bildiğim en fazla arkadaş sayısı 5 bin :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Onların hepsi arkadasım ve sık sık konuşuyoruz. Etkinlikler diyorum ya.. Ben çok kez yurt dısına gittim gezmek, egitim ve konserler için. Aynı durum onlar icinde geçerli. Bazıları benim okuldan zaten. Yabancı olunca fake mı oluyor yahu :D

- - - Eklendi - - -



benim bildiğim en fazla arkadaş sayısı 5 bin :hmmm
'Normalde' öyle.


- - - Eklendi - - -


Death note izle. Anlarsın nasıl oldugunu
 
__xXx__

__xXx__

Üye
Onların hepsi arkadasım ve sık sık konuşuyoruz. Etkinlikler diyorum ya.. Ben çok kez yurt dısına gittim gezmek, egitim ve konserler için. Aynı durum onlar icinde geçerli. Bazıları benim okuldan zaten. Yabancı olunca fake mı oluyor yahu :D

- - - Eklendi - - -


'Normalde' öyle.


- - - Eklendi - - -


Death note izle. Anlarsın nasıl oldugunu

şimdi anladım demekki ölüm meleği ile anlaşma yapmış
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
joker.lg

joker.lg

Üye
Onların hepsi arkadasım ve sık sık konuşuyoruz. Etkinlikler diyorum ya.. Ben çok kez yurt dısına gittim gezmek, egitim ve konserler için. Aynı durum onlar icinde geçerli. Bazıları benim okuldan zaten. Yabancı olunca fake mı oluyor yahu :D

- - - Eklendi - - -


'Normalde' öyle.


- - - Eklendi - - -


Death note izle. Anlarsın nasıl oldugunu

seninki anormal mi kardeş :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt