Extra buton ( S^3 Uygulaması S60v5'de )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
Extra buton ( S^3 Uygulaması S60v5'de )



Türkçe ve ingilizce ekledim ama daha denemedim şimdi denicem :) alt navibarda 2. ve 4. şekilleri oluşturur

önce keylock'u yukleyin
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Ferzan ve Tuba


Tuba

Tuba

Üye
Teşekkürler...
 
Tekno_Kaplan

Tekno_Kaplan

Üye
kardeşim yükledimde bar ikonları karıştı şu hakanın cfw sini kullanıyorum
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
belle shell mi?
 
Tekno_Kaplan

Tekno_Kaplan

Üye
yok
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Çok :tşk:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
yazı ortalama iptal modunu kullan :)

- - - Eklendi - - -

:rica:
 
Tekno_Kaplan

Tekno_Kaplan

Üye
program ikonuna tıklıyorum açılmıyor ekran siyahlaşıyor
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
bende açılıyor ama neden sende açılmadıki
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Ben de de ikonlar birbirine girdi :D
 
Tekno_Kaplan

Tekno_Kaplan

Üye
:hmmm cfw den kaynaklı olabilirmi
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
kardeşler sizin cfw lerde yazı ortalama modu var yazı ortalama iptal modunu kullanırsanız düzelir :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
uzun iş :D cfw yapana söyleyin o yardım eder
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Çok Teşekkürler.
*Arkadaşlar bu uyg. çıkalı 2 gün bile olmadı.Hata olması normal.:D
C6 FW'lerinde yazı ort. modunu uygulamayın.OFW'de de yamayı uygulamayın.:D
 
mc.a

mc.a

Üye
yazı ortalama iptalinin modu var mi acaba rompatcher içn ?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
    Konu Sahibi
vardı öyle bişey ama tam hatırlamıyorum :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt