Modluğa Terfiler : L-LumieRe, papakudioflu, salihk

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Modluğa Terfiler : L-LumieRe, papakudioflu, salihk
Deneme yöneticisi olarak bir süredir aramızda gördüğümüz, bizlere yardım ve destek sunan 3 arkadaşımız deneme süreçlerinde problem yaşamadılar, yönetim işlevlerine alıştılar ve üst grub olan asil yönetici olma hakkına çoktan ulaştılar.

Deneme yöneticisi olduğunuzda, hoşgeldin konularınıza genel yönetim tavır ve işlevleri ile ilgili bazı konuların linkini vererek, maxicep yönetim anlayışını sizlere yansıtmıştık. Üst yönetici olarak da, bunların üzerine ilave edebilecegimiz birkaç konu var, ve tabi unutulmaması gerekenler. Onlar ise şu sekilde


Ayrıca;

Bu konuların okunarak, hem yeni bazı yetkilerinizi hem de yeni üye grubunuzdan dolayı doğan bazı haklardan haberdar olmanız gerekmektedir. Artık asil yöneticimiz olarak, maxicep için daha ciddi teknik, yönetici, kural vb. gibi önerilerle de yönetime katılmanız gerektigi gibi dolayısıyla da daha fazla söz hakkı yetkisine sahip olacaksınız.

Elbette ki hatalarınız olacak ! Ve uyarılacaksınız, eleştirileceksiniz. Burada "Gidiyorum, ayrılıyorum" sözcüklerini özel hal ve nedenler dışında kesinlikle duymak istemiyorum

Yöneticileri, tam anlamıyla güvendikten sonra aramıza almaktayız bunu tüm yöneticiler bilir. Bizim için öncelikli kavram budur, o yüzden yönetici olunduysa zaten siteyi tam anlamıyla emanet edecek kadar güveniyoruzdur. Dolayısı ile maksimum yarar için, mevcut yöneticisi oldugunuz bölümler yetmiyor yada yetkinizi genisleterek daha fazla katkıda bulunmak istiyorsanız, benle her zaman iletisime geçebilirsiniz.

Ücretli yönetici olunması ile ilgili ise yukarda ilgili bir link verdim, okuyup bilgi sahibi olursunuz.

Hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Hoşgeldiniz. Hayırlı olsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe
Tuba

Tuba

Üye
L-LumieRe, papakudioflu, salihk hoş geldiniz...Başarılarınızı Allah muvaffak etsin...kolay gelsin diyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Hosgeldiniz basarilarinizin bizlerle ilerlemesi dilegiyle hayirli olsun:p
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe

Revengeful

Emekli Yönetici
Sonunda :ehe hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
herkese teşekkür ederim :)
 
minoo

minoo

Üye
Harbiden sonunda :D tebrik ederim kardeslerim.

Sent from my BlackBerry 8520 using Tapatalk
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Tebrik ederim arkadaslar hayirli olsun:)

Sent from my Samsung GT-I8150 using Tapatalk
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hayırlı olsun degerli arkadaşlarım . Hoşgeldiniz .
Allah utandırmasın . Başarılar ...
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
butun ekip arkadaşlarima ve ozan'a teşekkur ederim hepberaber daha iyiye ulaşmak icin calişmaya devam:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
hayirli olsun millet :) basarilarinizin devamini diliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun arkadaşlar başarılar dilerim hoşgeldiniz.. Kolay gelsin, artık hep beraberiz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe

Revengeful

Emekli Yönetici
Bu odada hep beraberiz :ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Tebrik eder hayırlı olmasını dilerim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: salihk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt