Ozan
Admin
Modluğa Terfiler : L-LumieRe, papakudioflu, salihk
Deneme yöneticisi olarak bir süredir aramızda gördüğümüz, bizlere yardım ve destek sunan 3 arkadaşımız deneme süreçlerinde problem yaşamadılar, yönetim işlevlerine alıştılar ve üst grub olan asil yönetici olma hakkına çoktan ulaştılar.
Deneme yöneticisi olduğunuzda, hoşgeldin konularınıza genel yönetim tavır ve işlevleri ile ilgili bazı konuların linkini vererek, maxicep yönetim anlayışını sizlere yansıtmıştık. Üst yönetici olarak da, bunların üzerine ilave edebilecegimiz birkaç konu var, ve tabi unutulmaması gerekenler. Onlar ise şu sekilde
Ayrıca;
Bu konuların okunarak, hem yeni bazı yetkilerinizi hem de yeni üye grubunuzdan dolayı doğan bazı haklardan haberdar olmanız gerekmektedir. Artık asil yöneticimiz olarak, maxicep için daha ciddi teknik, yönetici, kural vb. gibi önerilerle de yönetime katılmanız gerektigi gibi dolayısıyla da daha fazla söz hakkı yetkisine sahip olacaksınız.
Elbette ki hatalarınız olacak ! Ve uyarılacaksınız, eleştirileceksiniz. Burada "Gidiyorum, ayrılıyorum" sözcüklerini özel hal ve nedenler dışında kesinlikle duymak istemiyorum
Yöneticileri, tam anlamıyla güvendikten sonra aramıza almaktayız bunu tüm yöneticiler bilir. Bizim için öncelikli kavram budur, o yüzden yönetici olunduysa zaten siteyi tam anlamıyla emanet edecek kadar güveniyoruzdur. Dolayısı ile maksimum yarar için, mevcut yöneticisi oldugunuz bölümler yetmiyor yada yetkinizi genisleterek daha fazla katkıda bulunmak istiyorsanız, benle her zaman iletisime geçebilirsiniz.
Ücretli yönetici olunması ile ilgili ise yukarda ilgili bir link verdim, okuyup bilgi sahibi olursunuz.
Hayırlı olsun
Deneme yöneticisi olduğunuzda, hoşgeldin konularınıza genel yönetim tavır ve işlevleri ile ilgili bazı konuların linkini vererek, maxicep yönetim anlayışını sizlere yansıtmıştık. Üst yönetici olarak da, bunların üzerine ilave edebilecegimiz birkaç konu var, ve tabi unutulmaması gerekenler. Onlar ise şu sekilde
- http://www.maxicep.com/genel-yoneti...lerine-iliskin-bazi-hatirlatmalar-601450.html
- http://www.maxicep.com/genel-yoneti...eylemine-mudahale-edemez-40-baski-355217.html
- http://www.maxicep.com/genel-yoneti...cilere-bilinmesi-mutlak-gerekenler-52671.html
- http://www.maxicep.com/genel-yoneti...yet-sistemi-ozet-kullanma-klavuzu-353073.html
- http://www.maxicep.com/genel-yonetici-toplanti-alani/konu-kilitleme-ve-silme-hakkinda-256654.html
- http://www.maxicep.com/genel-yoneti...ek-ve-fazla-etikete-sahip-konular-393021.html
- http://www.maxicep.com/genel-yoneti...asima-uye-ban-vs-islemleri-resimli-40737.html
- http://www.maxicep.com/genel-yoneti...rallari-olunmasi-ve-tum-detaylari-590998.html
Ayrıca;
- http://www.maxicep.com/genel-yoneti...mlerde-konulari-denetleme-yetkisi-640808.html
- http://www.maxicep.com/genel-yoneti...ara-etiket-ekleyebilmesi-hakkinda-609473.html
Bu konuların okunarak, hem yeni bazı yetkilerinizi hem de yeni üye grubunuzdan dolayı doğan bazı haklardan haberdar olmanız gerekmektedir. Artık asil yöneticimiz olarak, maxicep için daha ciddi teknik, yönetici, kural vb. gibi önerilerle de yönetime katılmanız gerektigi gibi dolayısıyla da daha fazla söz hakkı yetkisine sahip olacaksınız.
Elbette ki hatalarınız olacak ! Ve uyarılacaksınız, eleştirileceksiniz. Burada "Gidiyorum, ayrılıyorum" sözcüklerini özel hal ve nedenler dışında kesinlikle duymak istemiyorum
Yöneticileri, tam anlamıyla güvendikten sonra aramıza almaktayız bunu tüm yöneticiler bilir. Bizim için öncelikli kavram budur, o yüzden yönetici olunduysa zaten siteyi tam anlamıyla emanet edecek kadar güveniyoruzdur. Dolayısı ile maksimum yarar için, mevcut yöneticisi oldugunuz bölümler yetmiyor yada yetkinizi genisleterek daha fazla katkıda bulunmak istiyorsanız, benle her zaman iletisime geçebilirsiniz.
Ücretli yönetici olunması ile ilgili ise yukarda ilgili bir link verdim, okuyup bilgi sahibi olursunuz.
Hayırlı olsun


hayırlı olsun


