oquz_esen
Üye
beni istediğim her yere ışınlayablen veya geçmişe gitmemi sağlayabilen...
dosdum şimdilik İETT' yi kullan

beni istediğim her yere ışınlayablen veya geçmişe gitmemi sağlayabilen...

aklıma gelmediyse ne olayım.![]()

dosdum şimdilik İETT' yi kullan![]()

beyin beyne karşı kardeşim![]()

beni istediğim her yere ışınlayablen veya geçmişe gitmemi sağlayabilen...


Keşke çektiğimiz bir videoyu aynı anda başka bir telefondaki kişide görebilse aynı anda ama yollamayla değil.Buna yarayan bluetooth gibi bişey olasydı.
beyin beyne karşı kardeşim
- - - Eklendi - - -
IETT geçmişe de mi götürüyordu![]()

Aynen, sırf bunu yazacaktım sen daha evvel davranmışsın.![]()
: 
A.R.O.G aklıma geldi
Geçmişe gidince sakin geleceğe yanlış etki etmeyesin![]()
Yoksa siz ikiz misiniz:
![]()

Sıkıntı yok kardeşim sadece rahmetli kardeşimi görmek istiyorum hiç görememiştim bir de peygamber efendimizi(s.a.v)

geçmişe değilde geldiqin yere qeri götürür mayk![]()

Yoksa siz ikiz misiniz:
![]()
galiba düşünce ikizimi buldum sayende kardeşim, sana ne kadar teşekkür etsem azdır.
özür dilerim bilmiyordum konu şakaya dönüşünce bende öyle dedim k.bakma
- - - Eklendi - - -
Ben kimim burası neresi nerden geldim![]()

galiba düşünce ikimizi buldum sayende kardeşim, sana ne kadar teşekkür etsem azdır.
![]()

galiba düşünce ikizimi buldum sayende kardeşim, sana ne kadar teşekkür etsem azdır.
![]()

üzülme kardeşşm ölenle ölünmüyor
üzülme kardeşşm ölenle ölünmüyor
bnde insanlara bende dahil olmak üzere namaz kılmayı ama gönülden kılmayı alışkanlık hale getiren bir sey isterdim

bnde insanlara bende dahil olmak üzere namaz kılmayı ama gönülden kılmayı alışkanlık hale getiren bir sey isterdim
zekice düşünmüşsün. Lakin böylesine güzel bir şey maalesef hiç bir vakit mümkün değil. Allah cc kullarını kendi iradelerinde serbest bırakmış, doğru ve yanlışı kulun kendisinin ayırt etmesini istemiş. Ayrıca peygamber efendimize bile ayetle kalplerin Allah'ın elinde olduğunu peygamberin ise sadece tebliğ ile görevli olduğunu bildirmiştir. Bence sen sadece efendimizin yaptığı gibi tebliğ etsen yeterli olur, benim düşüncesi güzel kardeşim (inşallah).
