GMAPS 8 hazirana ozel ucretsiz.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
GMAPS 8 hazirana ozel ucretsiz.

marketplacete 100.000 indirme sayisina ulasan Gmaps Pro navigasyon uygulamasi sadece bu gune ozel ucretsiz olarak indirilebilir. Acikcasi ben denemek ve alternatif olabilir mi dusuncesiyle yukledim ve gercekten cok hos bir navigasyon uygulamasi tavsiye ederim

 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


theposies

theposies

Üye
teşekkürler abi
videolu incelemeniz ne alemde ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
can'la gorusemedik daha belki bu pazar yapariz.
 
theposies

theposies

Üye
çok iyi olur abi benim için çok önemli bu inceleme .nerdeyse buna baglı telefonu almam :)
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
marketten heseyi indiriyorum ucret talep etmiyor:)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kullanislilik acisindan tasarim harika. 4.3" buyuk ama cepte hic rahatsiz etmiyor. Ve akiciligina hasta olursun daha donma takilma yavaslama gibi bir sorun yasamadim.uc gunde uc kere sarz ettim ama sabahtan aksama kadar surekli internetteyim ve belki 100 tane uygulama indirmişimdir.

- - - Eklendi - - -

marketten heseyi indiriyorum ucret talep etmiyor:)

marketteki uygulamalarin %70inde deneme surumu var. O yuzden herseyi indirebilirsin.
 
theposies

theposies

Üye
kullanislilik acisindan tasarim harika. 4.3" buyuk ama cepte hic rahatsiz etmiyor. Ve akiciligina hasta olursun daha donma takilma yavaslama gibi bir sorun yasamadim.uc gunde uc kere sarz ettim ama sabahtan aksama kadar surekli internetteyim ve belki 100 tane uygulama indirmişimdir.

benim için ie9 büyük önem teşkil ediyor abi :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hiz olarak basarili ama benim cihaz kisitli oldugu icin ben daha tam alişamadim ayrica mango kurulu bir an once tango yapmaya calişiyorum
 
theposies

theposies

Üye
kilit kırılsın herşey değişecek :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kilidin kirilmasi sart ama benim ilk once at&t den kurtulmam lazim
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bakacaz artik bişeyler yapmaya calişiyoruz inşallah olucak.
 
aleranol

aleranol

Üye
üstat normal shmbian cfwsi gibi yapılmıyormuydu o?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Symbiandan farkli romu cihaza kurabilmek icin romun imzali veya telefonun bootloader kilidinin acik olmasi lazim
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Symbiandan farkli romu cihaza kurabilmek icin romun imzali veya telefonun bootloader kilidinin acik olmasi lazim

naviden indirilmis romu flash laya biliyorsun demi yoksa at&t oldugu icin oda yapilmiyor mu
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt