crazyjack
Üye
araba sürerken kaza yaptım
arkdşlar merhaba ben dün gece saat 3 gibi herzaman oldugu gibi mahalledeydim işte dün mahallecek kararlaştırıp sevgilim benden ayrıldığı içn ona dalmıştık efkarlandım tekel bayisinden 70lik yeni rakı aldım bide telefondan damar music actm son ses mahallede dinliodm işte sonra yalçın o grültüye aşşağı indi ne oldu lan yine falan deyince bende durumu anlattm sonra buda hadi gel beraber devirelm o zmn dedi bende evden 2 bardak daha aldım tugayda vardı hep beraber içtik derken bizm kafalar güzel oldu yalçında bi anda efkarlandı mahallede heyyytttt nerdesinnn asumannnnn diye bağırmaya başladı sonra bende napıyon lan gece gece dedim buda macera yaşayalımmı dedi bizde tamam deyince asumanı kaçıralımmı dedi sonra tugayla birbirimize 3-4 sn baktık ve tm hadi kaçıralım dedik benim babam çok zengin onun içn garaja girdim babamn lamborghini arabasını aldk sonra yalçın izimizi sürebilirler diye plakaya 7 el ateş etti ve plaka artk gözükmüodu hadi atlayn dedim atladk işte yolda giderken bir sürü bariyerlere çarptık yalçında baban seni asıcak dedi gerçekten çok korkmuştum o korkuyla asumanların klübenin önüne geldik sonra ben asuman diye bağırdım asuman cama çıktı asuman az aşşağı in senınle özel bişi konuscam dedim sonra oda tamam dedi bende iner inmez asumana önce tokat attım puatt etti sonra napıosun deyince pardon hızımı alamadım ee napıodn evde dedm hiç pc basndaydm ee niye cağırdın dedi sonra bende sen benım anama kufur etmıssın dedım ne alaka dedi ve bende bak hala edio diyerek ve tekme tokat dalmaya başladım çok sert daldığımın farkında değildim etraf kan oldu sonra yalçın kızlığı bozulmusmudr acaba dedi bende ne biliyim at çuvala eve gidnce bakarrz dedim sonra yalçında sen neyine bakıon lan o görev benım ben bakıcam dedi bende iyi öyle olsun diyerek arabaya atladım neyse biz bi sahil turu attık sonra direksiyonu yalçına verdm ben asumanın yanında oturuodm asuman hala baygn tabi elimde çakıyla oynarken bi anda asuman aahh basımm dedi sonra bende ikinci kelimeyi yanlıs anladm elimdeki çakıyla asumana soktum asuman bu sefer tekrar yatınca yalçın acil eve gitmemız lazm dedi ve yalçını eve bıraktık şimdi evdeyim ama hem arabadaki kan lekeleri hemde yaptığımız kazalar babamın dikkatini çekebilir ne yapmalym yardm edin





