Turkcell T20 Alıcam Size Göre ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell T20 Alıcam Size Göre ?
Turkcell T20 'nin +'ları -'leri nelerdir ?

Android Olduğu İçin Güncelleme yapılırmı ?

Kullananlar Nasıl Buldunuz ?
 


MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bu telefon hiç içime sinmiyor benim..Fotumda kullanan var mıdır acaba :hmmm
 
Rygebin

Rygebin

Üye
android ama gsm operötörlerinden ne beklenir ki t-market var para bazılarıda trail tavsiye etmem
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Hayır çok güzel bir cihaz.Muhtemelen memnun kalırsın.İstersen bir çok oyun yüklersin vs çoğu Android nimetinden faydalanırsın.
 
badmus

badmus

Üye
Sahsen kullanma firsatim oldu. Cok da begenmis degilim. Menu gecisleri biraz yavas gibi geldi. Fotograf kalitesi guzel. ama fotografi cektikten sonra acmak istedigimde cok kasti. 5-10 saniye bekletti fotoyu acmak icin. Tavsiye etmiyorum.
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Menüde bile kasım kasım kasılan bir telefon.Çok oyun oynamak istiyorsan -ki performans vermez- işe yarar.Ama diğer unsurlar için alıyorsan daha başarılı cihazlar mevcut benzer fiyatlara.
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
160 Liraya 0 Buldum Kendi Star2'mi satıp onu alıcağım 0 Bide ! Ben begendım calındıgında otomatık yer bulma fılan var harıak yanı
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
klongs

klongs

Üye
yok
 
futbol123

futbol123

Üye
Sürekli kasılmalar olacaktır çünkü rami çok az 256mb yetersiz.İşlemcide düşük en az 512mb ramli olması lazım stabil çalışması için
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
160 tlye fazlasıyla değer ama çok bişey bekleme
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Sağol Bencede harika Hem Android Telefonum Olcak Hem Kayboldugunda Bulabılcem Ve Androidden Yararlancam Oyunlar Temalar Bisi Sorcam Bu tel icin android guncelleme varmıdır ?

2.3.7 var en son.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
o fiyata alacaksan çok iyi.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
o fiyata iyi...
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
JOURNALIST

JOURNALIST

Üye
Kuzenim vasıtasıyla az da olsa kullanmışlığım var. Nedense benim hoşuma gitmemişti, tabi ki bu senin fikrini değiştirmesin; benim şahsi görüşüm
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize yorumlarınızdan dolayı teşekkür ederm En yakın surede telefonu alıcagım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt