Arkadaşlar bendede 2700 claasic var bende cfw yüklemek istiyorum netten ppm dosyası indirdim ama türkçe değil sanırım biri bana yardım edebilir mi? Hiçbir yerde rehber bulamadım, bide bu variant defaults webxml' yi de mi türkçe yapmamız gerek? beni aydınlatır mısınız? Şimdiden teşekkürler.