Galatasaraylı Servet'e Şiir Yazan Kim ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Galatasaraylı Servet'e Şiir Yazan Kim ?
|>Servet<|




Messi gol atar sıfırdan
Casillas top çeler 90'dan
Niye geldin Sivasspor'dan
Sordum adın Servet midir dediki yok yok

*************

Chelsea kovdu Morinho'yu
İnter satmaz Adriano'yu
Sanarsın Not'r Damme ın kamburu
Sordum adın Servet midir dediki yok yok

*************

Ribery gelse hızlı koşamaz ondan
Taysın gelse sert vuramaz ondan
Kurban olam al onu benden yaradan
Sordum adın Servet midir dediki yok yok


Söz Müzik Aranje Bana Aittir.Hiçbiryerden alıntı değildir.Yaşanan duygu birikiminin dizelere dökülmüş halidir. :ehe
 


kurt bey

kurt bey

Üye
:kop::kop::kop:
 
Altun.

Altun.

Üye
:d:d:d
 
Master_Evil

Master_Evil

Üye
:kop::kop::kop:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Hep smiley hiç yorum yokmu :ehe
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
söleneck bişey yokki anca bu kadar güzel olurdu. sen bunu kültür sanat şiir kısmına açsaydın :kop: :kop:
 
Master_Evil

Master_Evil

Üye
dünkü maçtan sonra bi tanede eduya yazmak lazım
 
POWER

POWER

Üye
:kop:süper yaw...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Vagner Love koydu 1 tane,
Edu kaldı yerlerde,
Sen neylersin bu takımda?
Hadi educuğum yürü brezilyaya :pro:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
&#957;&#945;&#951;_&#1085;&#963;&#953;&#1504;&#8706;&#963;&#951;&#1082;;478697' Alıntı:
Vagner Love koydu 1 tane,
Edu kaldı yerlerde,
Sen neylersin bu takımda?
Hadi educuğum yürü brezilyaya :pro:

:ehe Herkesten bekliyoruz.
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
beşiktaşlılardanda tello için bekliyoz


tello tello tello şu tello turnaa
gitmedi bi türlü kurtalamadık yaaa
:kop: :kop:
 
Altun.

Altun.

Üye
tello değil teyyo :D:D:D
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
tello diye yazılıyor
sen okurken teyyo diye oku, hatta denyo diyede okuyabilirsin :D:D gene batırdı takımı :off:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Beşitaşın en iyisi bence Tello.Haksızlık ediyorsunuz ;)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Bugünkü Kayseri maçındna sonra bir kere daha duygu patlaması yaşadım Servet e karşı :ehe
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
:kop:

Hazır eliniz değmişken bir de Beşikteş'ın kalecisine yazın. O da duygu patlamasını hak ediyor.
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Hakan ım yiğidim

Neden öle goller yedin ?

Keşke takımında kalsa idin

Uç uç Hakan köşelere uç





İdare edin artık :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt