6600 İçin Ses Yükseltme Programı Arıyoruumm

Sponsorlu Bağlantılar



servan1998

Üye
arkadaşlar denedim super ses çıkıyo tavsiye ederim
 
alperen225

alperen225

Üye
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
 
Necmati

Necmati

Üye
ee program al sen jlg jukebox veya ttpod önerrim... ::D
 
paralel_334

paralel_334

Üye
bulmak zordur ama d.bakırda telefonlara yüksek sesli höperlör takılıyor ben denedim muhtesem bişey
 

ırfan

Üye
ben ındırdım ama bılınmeyen dosya bıcımı dıyor nasıl ındırıp kullana bılırım yardımcı olursan sevınırım
 
yunus5055

yunus5055

Üye
... 6600 sesi g+tunden çıkıyor desem yeri kardeş :kop: ... Standart kullanıcılar için 6600 ızdırap gibi gelir ... Yükle v2 oyununu gerisini fazla zorlama ... 2 yıl 6600 kullandım .. Şimdi n70 alalıda bir yıl olmadı ... 6600 nereee bu nereee yani ... Onun için çok kendini zorlama yani :kıskıs:

- - - Eklendi - - -

N70 de tek olmasını istediğim şey kızılötesi .. 6600 dan kalma kumanda alışkanlığımız vardı ... Özlüyorum şimdi .. :kıskıs:
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
... 6600 sesi g+tunden çıkıyor desem yeri kardeş :kop: ... Standart kullanıcılar için 6600 ızdırap gibi gelir ... Yükle v2 oyununu gerisini fazla zorlama ... 2 yıl 6600 kullandım .. Şimdi n70 alalıda bir yıl olmadı ... 6600 nereee bu nereee yani ... Onun için çok kendini zorlama yani :kıskıs:

- - - Eklendi - - -

N70 de tek olmasını istediğim şey kızılötesi .. 6600 dan kalma kumanda alışkanlığımız vardı ... Özlüyorum şimdi .. :kıskıs:

denemedim ama uygulamarda kumanda programi var. Belki isine yarar.
 
yunus5055

yunus5055

Üye
programda bluetooth kizilotesinin yerine kullanilmaz mi.

Hayır ... Tv nin kumanda olayı direk kızılötesinin yanıp sönmesi düzenegine göre çalışır ( kumandayi kullanırken video çekin , yanıp sönmeleri göreceksiniz ) ... Eğer Tv kumandanın önündeki kızılötesi siyah yeri görmezse işlev yapmaz ... Teldeki kumanda olayıda aynen budur ... Sadece tv nin görebileceği mesafeden çalışıyor ... Bt ile çalışması diye birşey söz konusu bile olamaz ...
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye


Hayır ... Tv nin kumanda olayı direk kızılötesinin yanıp sönmesi düzenegine göre çalışır ( kumandayi kullanırken video çekin , yanıp sönmeleri göreceksiniz ) ... Eğer Tv kumandanın önündeki kızılötesi siyah yeri görmezse işlev yapmaz ... Teldeki kumanda olayıda aynen budur ... Sadece tv nin görebileceği mesafeden çalışıyor ... Bt ile çalışması diye birşey söz konusu bile olamaz ...

:tşk: zaten kullanmamistim. Kullanmak istesemde bendede 6630 var. Kizil otesi yok.:zuhaha:
 


Üst Alt