n70 oyun uygulama sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
djsalih91

djsalih91

Üye
    Konu Sahibi
n70 oyun uygulama sorunu
arkadaşlar n70e oyun uygulama yüklüyorum ya oyun açılmıyor yada açılınca öylece kalıyo çözümü var mı python felan mı yüklemek gerek link verebilir misiniz
 


PaTRoN23

PaTRoN23

Üye
s60 destekli olup çalısmayan uygulamalar var. Benim cıhazım n73 bu telefonda da aynı seyler var bazılarını açar bazılarını açmaz bazen de hıç yüklemez :) baska uygulamalar dene olmazsa yeni yükleme yaptır
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
Pythonla alakasi yok onun. Sen forumda olan s60 oyun bolumine git ordan indir.Dikkat bazi oyunlar kendi emulatorler ile calisar.Son bir soru yukledigin oyun jar uzantilimi yada sis?
 
djsalih91

djsalih91

Üye
    Konu Sahibi
.sis uzantılı merak etmeyin tecrübeliyim 3 sene öncede n70 kullandım real futbol ,brother in arms onda çalışıyodu bunda çalışmıyor ne yapmam gerek
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
Tele Format at oyle dene. Istersen hafiza karti bicimlendir.Tekrar dene.!!
Sen istersen yukledigin oyunun linkini ber bende deneyin sorun nerde anlaris.!!
 
yunus5055

yunus5055

Üye
.sis uzantılı merak etmeyin tecrübeliyim 3 sene öncede n70 kullandım real futbol ,brother in arms onda çalışıyodu bunda çalışmıyor ne yapmam gerek

:hmmm ... Olay ya yüklediğin dosyada ya oyunların açılmasını engelleyen çerez dosyalar var bi yerlerde .. En iyisi sen format biçimlendirme vs yap hepsini .. Tertemiz devam et ..
 
PaTRoN23

PaTRoN23

Üye

kunduzz01

Üye
bir pire icin yorgan yakilirmi. Oyunu sil gitsin. Baska oyun yukle.
 
djsalih91

djsalih91

Üye
    Konu Sahibi
oyun açılıyor gri ekran kalıyor menü tuşuna basılı tuttuğumda arka planda şeffaf olarak oyunun görüntüsü geliyor yardım pls
 
Olcaymedya74

Olcaymedya74

Üye
Ya tek o oyundamı öyle yapıyor
 
djsalih91

djsalih91

Üye
    Konu Sahibi
evet bazılarına girez girmez oyundan atıyor
 
djsalih91

djsalih91

Üye
    Konu Sahibi
sorun devam ediyor hard format attım yine değişmedi uygulamalar açılıyo gri ekran öylece kalıyor önceki msjlarımda detaylı açıkladım yardım pls :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt