MasteLaa
Üye
Sony Erricson Xperia Neo v 3d mi Nokia N8 mi ???
Arkadaşlar acaba hangisi .. Ama sizden ricam Android veya Symbian diye karşılaştırmamanız.. Yani bu iki telefonun işletim sistemi olmasaydı hangisi daha iyi olurdu ???? Umarım söymek istediğimi anlatabilmişimdir. ..
TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR ...
TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR ...
geriye kamera falan kalıyor kamerada da n8 tabiki
ama donanım olarak N8
