Sony Erricson Xperia Neo v 3d mi Nokia N8 mi ???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MasteLaa

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Sony Erricson Xperia Neo v 3d mi Nokia N8 mi ???
Arkadaşlar acaba hangisi .. Ama sizden ricam Android veya Symbian diye karşılaştırmamanız.. Yani bu iki telefonun işletim sistemi olmasaydı hangisi daha iyi olurdu ???? Umarım söymek istediğimi anlatabilmişimdir. ..

TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR ...
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
işletim sistemsiz neyle kıyaslıyıcazki kardeşim :) geriye kamera falan kalıyor kamerada da n8 tabiki
 
klongs

klongs

Üye
neo v 3d ne
 

turkmen619

Üye
işletim sistemi olarak neo v :yuru ama donanım olarak N8
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
kamera çekimi hariç her yönden Neo V
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
İşletim sistemini çok fazla kullanmadığım için yazdım... Sağlamlık, Sorun çıkarma , bellek , hız açısından diyorum
 
__xXx__

__xXx__

Üye
işletim sistemi olarak neo v :yuru ama donanım olarak N8 :oke:

---------- Eklendi @ 19:13:47 ---------- Yazıldı @ 19:13:06 ----------

bu arada sampıyon galatasaray :D

donanım olarak n8 in neo v den kamera hariç nesi iyi
 

by*cambaz

Üye
neo v 3d ?
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Nokia N8 al ben kullanıyorum çok güzel hızlı hafızası 16gb çok fazla çelik kasa ekran parlaklığı süper kırılmaya dayanıklı şarjı çok iyi vs n8 al
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekürler arkadaşlar belki N9 bile alabilirim . :)
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
n8 :)
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
"3d?" diye soran arkadaşlar.. bazı yerlerde "Neo V 3d" diye geçiyor.

Kamera konusunda da; Film çekme gibi bir niyetin yoksa Neo V kamerası gayet iyi...
Bence bu ikisi arasında kesinlikle Neo V almalısın.
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Neo v 3D panaromatik Fotograf cekiyor arkadaşim ondan bahsetmiş.

Neo V 1 ghz N8: 680 mhz ( Uygulamalarınız ve oyunlarınız için daha güçlü ve hızlı bir işlemci (%47 civarında daha hızlı)

Neo v 512 mb ram N8: 256 mb ( 2 kat daha fazla bellek ile daha hızlı, akıcı, kesintisiz kullanıcı deneyimi )

Neo v 3.7 inc N8: 3.5 inc (Yaklaşık %10 daha büyük ekran )

Neo V 265 PPı n8: 210 PPI (daha keskin yazı, resim ve video )

Neo V Flash player n8: Flash lite ( Xperia neo V ile sınırsız flash desteği, N8 ise kısıtlı uygulamalar çalıştırır )
 
handci04

handci04

Üye
__xXx__

__xXx__

Üye
Neo v 3D panaromatik Fotograf cekiyor arkadaşim ondan bahsetmiş.

Neo V 1 ghz N8: 680 mhz ( Uygulamalarınız ve oyunlarınız için daha güçlü ve hızlı bir işlemci (%47 civarında daha hızlı)

Neo v 512 mb ram N8: 256 mb ( 2 kat daha fazla bellek ile daha hızlı, akıcı, kesintisiz kullanıcı deneyimi )

Neo v 3.7 inc N8: 3.5 inc (Yaklaşık %10 daha büyük ekran )

Neo V 265 PPı n8: 210 PPI (daha keskin yazı, resim ve video )

Neo V Flash player n8: Flash lite ( Xperia neo V ile sınırsız flash desteği, N8 ise kısıtlı uygulamalar çalıştırır )

birde donanım olarak n8 diyen var
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Donanımmı güldürme beni Daha Flash player yok Telefonda kamera sayesinda flash player yüklicekelr herhalde :D

---------- Eklendi @ 22:47:23 ---------- Yazıldı @ 22:44:41 ----------

Bu arada en güzel özelliklerinden bir tanesini söylemeyi unuttum;

Neo V 480x854 Cözünürlükte N8:360x640 ( %78 daha yüksek çözünürlük )
 
__xXx__

__xXx__

Üye
Donanımmı güldürme beni Daha Flash player yok Telefonda kamera sayesinda flash player yüklicekelr herhalde :D

---------- Eklendi @ 22:47:23 ---------- Yazıldı @ 22:44:41 ----------

Bu arada en güzel özelliklerinden bir tanesini söylemeyi unuttum;

Neo V 480x854 Cözünürlükte N8:360x640 ( %78 daha yüksek çözünürlük )

bende onu diyom işletim sistemi olarak neo v donanım olarak n8 diyen var
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
n9 nasıl sizce bu iki telefon ile kıyaslar isek ???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt