6630 kilit kodunu nasıl acarım

Sponsorlu Bağlantılar

caoni

Üye
    Konu Sahibi
6630 kilit kodunu nasıl acarım
Arkadaslar kardesimin 6630 u war kilit kodunu unutmus ve acılısdada kilit kodu istiyor yardım edebilecek olan warmı Şimdiden Saolun
Kod:
konuya moderatör cevabı: [URL="http://nfader.z-host.ru/"][U][COLOR=#0000ff][B]http://nfader.z-host.ru/[/B][/COLOR][/U][/URL][B]  bu site işinizi görecekti imei kodunuzu yazıp kutuyu işaretleyin ve  enter master kodunuz gelecektir[/B]
 


Exalans

Exalans

Üye
cevap işinize yaradımı?
 

caoni

Üye
    Konu Sahibi
Tesskur ederim Sen bir dahisin :D
 
hemsin81

hemsin81

Üye
Teşekkürler ellerine saglık gercekten bende denedim....:oley
 

emara

Üye
bana telefonun arkasında yazan imei numarasını yolla yada buraya koy programla açıyım
 
Ozan

Ozan

Admin


:oke:
 

oguzhan0770

Üye
benim tlefon açılmıyo yaaa neden olabilir acaba?
 

Thales

Üye
benim tlefon açılmıyo yaaa neden olabilir acaba?


Bence Formata ihtiyacı var.
yada bataryasında sorun var.
Veya Açma kapama buttonu işlevini yitimiştir...
Bi çok tahmin söylenebilir...Ama Sorunu detaylı bilmeden Bi çözüm üretilmez
:oke:
 

Smugger

Üye
Arkadaslar Bu IMEI Numarası Bu Verdıgınız Sıtedeı Kutuya Karakterlerı Fazla Gelıyo ?Telefonum Nokia 6630 Bunların IMEI numarası kac hanelı oluyor ? telefonumda kılıt oldugu ıcın *#06# yaparak IMEI numarsaını ogrenemıyorum telefonun arkasında yazan numarayı yazdım fakat Karakte Fazlalıgı Var ?
Yardımcı Olrmusunuz Ben nerde Yanlıs Yapıyorum?
 

ReCKLeSS

Üye
Bu işlem BB5 serilerinde işe yaramaz.
6630 ve üstü modeller yani.
Bir GSM servisine gidip açtırabilirsin.
 

Smugger

Üye
Hmm Teşekkur Ederım ... İlla Para Vericez Yani :)..
 

karspars

Üye
ya bendede oLmuo kılıt kodu 5 haneli olmalı daha fazlasını gırmıyo:S
 
jaydee

jaydee

Üye
Ben denedim fakat olmuyor o sitenin verdigi kodu girince kod hatası diyor
 

Qarizma_74

Üye
ya kardeşler çok acil kırmam lazmım kilit kodunu koydum unuttum tel 6630 önce pın soruyo girdimde kilit kodu soruyo tel acıl laım lütfen yardım edin napmam gerek
 

sedaaa20

Üye
ya şu telefonun arkasında bataryanın altında mı şu imei denilen şeyy off ya nerde bu imeii:S:S:S lütfeeeeeeeeeeen yardım bekliyorum

--------------- Ekleme ---------------

hiç bir işe yaramadı ya kod olmuyor :S
 

asuuu91

Üye
ya master kod ne oluyor. ımeı nomu girdim master kod verdi devamını nasıl yapacağım. telefonum da açılmıor lütfen yardım edin ltfen
 

merwegs

Üye
Ya banada yardım edermisiniz nokıa 6630 telefonum var nasıl kırıcam guvenlİK kodunu
 

sebepsiz_kız

Üye
arkadslar 6630 da acılmıo ımeı nosunu steden yazıosun bu numara cıkıo denıyosun yenı kılıt dıyo ıkı kere yazıosun olmuyo bosuna denemeyın
 

volcapan

Üye
teşekkürler
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
unlockme diye bir program war işini görür kesin ;)

--------------- Ekleme ---------------


telefonunuzun güvenlik kodunumu unuttunuz buraya bakın
telefonunuzun guvenlik kodunumu unuttunuz ve telefonunuzu acamıyorsanız buraya

yapmanız gereken telefonunuzdan hafıza kartını çıkartın baska bir telefon yada card reader ile E:\System\Recogs dosyasının içine THE-NOKIA-UNLOCK.MDL i yapıstırın sonra hafıza kartını tekrar telefona takın program 2 dakika içinde devreye girecek bekleyin sonra hafıza kartını ve bataryayı telefondan cıkartın bataryayı tekrar takın artık sifreniz resetlenmiştir eski şifre 12345 olmustur

6630,6680,N70 test edildi.sorunsuzdur.












--------------- Ekleme ---------------

ama bana sorarsan kesinlikle bunu öneririm

 


Üst Alt