53cc
Üye
Forumun android romları bölümü düzeni hakkında..
Çok fütursuzca hazırlanmış bir forum. Konu başlıkları arap saçı gibi. Samsun gio kullanıyorum. Sadece bu konu başlığında toplanmış bir içerik bulamadım. Saçma sapan yerlerde konular açılmış. 30 dk dolaştım kafam kazan gibi oldu.
=====O=====
Mesajlarımın silindiğini düşünüyordum. Oysaki moderatör onayından geçmesi gerektiğini gördüm. Öncesinde mobil cihazdan yazıyordum bu uyarıyı almıyordum. Bu tarz forumlar için bu yersiz bir kontrol olduğunu düşünüyorum. Keza bu beni bütün yazacaklarımı ilk mesaja biriktirmem için yönlendiriyor. Yani onaylanan ilk mesajı editleyip ilaveler yapabiliyorsam bu şekilde bir onay çok anlamını yitiriyor bence. forum.xda-developers . com 'u mutlaka incelemeli admin arkadaşlar.
=====O=====
Onayda bekleyen yazdıklarımı tekrardan buraya yazmak istiyorum. Ben düz bir kullanıcıyım ve aradığımı hızlı bir şekilde bulmak ve bir an önce forumdan ayrılmak isterim. Bu nedenle düz mantıkla şuna göz atarım:
- Öncelikle telefonuma uygun ana kategori ismi ararım SAMSUNG,
- Sonrasında bunun alt kategori başlıklarına bakarım ki burada telefon modellerinin olması en mantıklı olanıdır. Gio s5660
- Bir sonraki aşama ise moderatörce belirlenmiş konu başlıklarına bakarım bakarım. Custom ROM - Official ROM - Theme - GPS - Klavye & yazıtipi vb...
Bu saydıklarım beni hedefime en kısa sürede ulaştıracak olan yapıdır. Diğer türlü elbet de genal arama bölümünden saatlerde uğraşarak bir şeylere erişirim. Ama bu kadar zaman harcatarak bu forumda kaç kişi kalabilir ki? Keza konulardaki hit sayıları bunun en iyi işaretidir.
=====O=====
@Şehriyar hocam forum içeriğine yazacağım konuları ilk talebin altına ekleyerek devam ediyorum?
Bilgin olsun...
Teşekkürler @Sertuğ hocam seni görmek güzel...
=====O=====
@KayraBey hocam yazdıklarına aklım erdiğince bilgim dahilinde cevap vermeye çalışayım:
Yöntemin iyi veya kötü olması göreceli bir kavram bunu tartışmıyorum. Keza alışkanlıkları yıkma dünyanın en zorudur.
Benim önerdiğim yapı XDA'daki yapının aynısıdır. İnsanlar bu yapıyı kurgulamışlar ve çok da iyi işliyor. Amerikayı neden yeniden keşfediyoruz ki.
En acemisi bile aşağıdaki yapıda istediğine rahatlıkla erişebilir. Haksız mıyım?
Samsung//
Gio s5660//
Custom ROM//
Konu1
Konu2
....
KonuN
Official ROM//
Konu1
Konu2
....
KonuN
GPS-Maps//
Konu1
Konu2
....
KonuN
Gio s5880//
Custom ROM//
Konu1
Konu2
....
KonuN
Verdiğin örnek çok spesifik olmuş (tema konusu). Belki temalar için ayrım gözetmiyor olabilir ki (ben temaların bile bu ayrımı olduğunu biliyorum) Custom ROM - Official ROM - GPS&Maps vb.. uygulamalar kesinlikle telefon bazlı konulardır. Gio s5660 başlığı altında sadece TEMA - DUVAR KAĞIDI alt başlığı açılarak tema ile ilgili bütün konular burada toplanır. Bu ister Go launcher olur ister QQLauncher olur ister ICS olur fark etmez. Yazmış olduğun bir cümle herşeyi çok güzel ifade etti aslında "Burası sadece Android sistemleri için hizmet vermiyor". Evet bunun için bu şekilde bir gruplandırma olmalı. Çünkü yelpazesi çok geniş bir forum haline gelmiş.
Forumdaki genel tavırdan rahatsız değilim. İçine kapanık ve sıkışnmış bir toplumuz ve bireyler bu tip forum ortamlarında söyleyemedikleri veya dile getiremedikleri konuları fütursuzca söyleyebiliyor. Keza bunu önleyecek moderatör ve amin arkadaşlar var. Bireysel saldırı veya küfür olmadığı sürece sorun yok benim açımdan. Buradaki ardaşlar söyledi diye forumdan ayrılacak değilim.
Sizin buraya üye olmadan önce arkadaşınızın söylemiş olduğu cümleyi aynen bende katılıyorum "... burası için tam bir çöplük ...".
Bilgi paylaşımı olan bir yer olarak görüyorum arkadaşlıklar, dostluklar vb.. gibi konular için farklı ortamlar var. Bene bu konuyu ayırt etmek gerekiyor,
=====O=====
Mesajlarımın silindiğini düşünüyordum. Oysaki moderatör onayından geçmesi gerektiğini gördüm. Öncesinde mobil cihazdan yazıyordum bu uyarıyı almıyordum. Bu tarz forumlar için bu yersiz bir kontrol olduğunu düşünüyorum. Keza bu beni bütün yazacaklarımı ilk mesaja biriktirmem için yönlendiriyor. Yani onaylanan ilk mesajı editleyip ilaveler yapabiliyorsam bu şekilde bir onay çok anlamını yitiriyor bence. forum.xda-developers . com 'u mutlaka incelemeli admin arkadaşlar.
=====O=====
Onayda bekleyen yazdıklarımı tekrardan buraya yazmak istiyorum. Ben düz bir kullanıcıyım ve aradığımı hızlı bir şekilde bulmak ve bir an önce forumdan ayrılmak isterim. Bu nedenle düz mantıkla şuna göz atarım:
- Öncelikle telefonuma uygun ana kategori ismi ararım SAMSUNG,
- Sonrasında bunun alt kategori başlıklarına bakarım ki burada telefon modellerinin olması en mantıklı olanıdır. Gio s5660
- Bir sonraki aşama ise moderatörce belirlenmiş konu başlıklarına bakarım bakarım. Custom ROM - Official ROM - Theme - GPS - Klavye & yazıtipi vb...
Bu saydıklarım beni hedefime en kısa sürede ulaştıracak olan yapıdır. Diğer türlü elbet de genal arama bölümünden saatlerde uğraşarak bir şeylere erişirim. Ama bu kadar zaman harcatarak bu forumda kaç kişi kalabilir ki? Keza konulardaki hit sayıları bunun en iyi işaretidir.
=====O=====
@Şehriyar hocam forum içeriğine yazacağım konuları ilk talebin altına ekleyerek devam ediyorum?
Bilgin olsun...
Teşekkürler @Sertuğ hocam seni görmek güzel...
=====O=====
@KayraBey hocam yazdıklarına aklım erdiğince bilgim dahilinde cevap vermeye çalışayım:
Yöntemin iyi veya kötü olması göreceli bir kavram bunu tartışmıyorum. Keza alışkanlıkları yıkma dünyanın en zorudur.
Benim önerdiğim yapı XDA'daki yapının aynısıdır. İnsanlar bu yapıyı kurgulamışlar ve çok da iyi işliyor. Amerikayı neden yeniden keşfediyoruz ki.
En acemisi bile aşağıdaki yapıda istediğine rahatlıkla erişebilir. Haksız mıyım?
Samsung//
Gio s5660//
Custom ROM//
Konu1
Konu2
....
KonuN
Official ROM//
Konu1
Konu2
....
KonuN
GPS-Maps//
Konu1
Konu2
....
KonuN
Gio s5880//
Custom ROM//
Konu1
Konu2
....
KonuN
Verdiğin örnek çok spesifik olmuş (tema konusu). Belki temalar için ayrım gözetmiyor olabilir ki (ben temaların bile bu ayrımı olduğunu biliyorum) Custom ROM - Official ROM - GPS&Maps vb.. uygulamalar kesinlikle telefon bazlı konulardır. Gio s5660 başlığı altında sadece TEMA - DUVAR KAĞIDI alt başlığı açılarak tema ile ilgili bütün konular burada toplanır. Bu ister Go launcher olur ister QQLauncher olur ister ICS olur fark etmez. Yazmış olduğun bir cümle herşeyi çok güzel ifade etti aslında "Burası sadece Android sistemleri için hizmet vermiyor". Evet bunun için bu şekilde bir gruplandırma olmalı. Çünkü yelpazesi çok geniş bir forum haline gelmiş.
Forumdaki genel tavırdan rahatsız değilim. İçine kapanık ve sıkışnmış bir toplumuz ve bireyler bu tip forum ortamlarında söyleyemedikleri veya dile getiremedikleri konuları fütursuzca söyleyebiliyor. Keza bunu önleyecek moderatör ve amin arkadaşlar var. Bireysel saldırı veya küfür olmadığı sürece sorun yok benim açımdan. Buradaki ardaşlar söyledi diye forumdan ayrılacak değilim.
Sizin buraya üye olmadan önce arkadaşınızın söylemiş olduğu cümleyi aynen bende katılıyorum "... burası için tam bir çöplük ...".
Bilgi paylaşımı olan bir yer olarak görüyorum arkadaşlıklar, dostluklar vb.. gibi konular için farklı ortamlar var. Bene bu konuyu ayırt etmek gerekiyor,




