Forumun android romları bölümü düzeni hakkında..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
53cc

53cc

Üye
    Konu Sahibi
Forumun android romları bölümü düzeni hakkında..
Çok fütursuzca hazırlanmış bir forum. Konu başlıkları arap saçı gibi. Samsun gio kullanıyorum. Sadece bu konu başlığında toplanmış bir içerik bulamadım. Saçma sapan yerlerde konular açılmış. 30 dk dolaştım kafam kazan gibi oldu.

=====O=====
Mesajlarımın silindiğini düşünüyordum. Oysaki moderatör onayından geçmesi gerektiğini gördüm. Öncesinde mobil cihazdan yazıyordum bu uyarıyı almıyordum. Bu tarz forumlar için bu yersiz bir kontrol olduğunu düşünüyorum. Keza bu beni bütün yazacaklarımı ilk mesaja biriktirmem için yönlendiriyor. Yani onaylanan ilk mesajı editleyip ilaveler yapabiliyorsam bu şekilde bir onay çok anlamını yitiriyor bence. forum.xda-developers . com 'u mutlaka incelemeli admin arkadaşlar.

=====O=====
Onayda bekleyen yazdıklarımı tekrardan buraya yazmak istiyorum. Ben düz bir kullanıcıyım ve aradığımı hızlı bir şekilde bulmak ve bir an önce forumdan ayrılmak isterim. Bu nedenle düz mantıkla şuna göz atarım:
- Öncelikle telefonuma uygun ana kategori ismi ararım SAMSUNG,
- Sonrasında bunun alt kategori başlıklarına bakarım ki burada telefon modellerinin olması en mantıklı olanıdır. Gio s5660
- Bir sonraki aşama ise moderatörce belirlenmiş konu başlıklarına bakarım bakarım. Custom ROM - Official ROM - Theme - GPS - Klavye & yazıtipi vb...
Bu saydıklarım beni hedefime en kısa sürede ulaştıracak olan yapıdır. Diğer türlü elbet de genal arama bölümünden saatlerde uğraşarak bir şeylere erişirim. Ama bu kadar zaman harcatarak bu forumda kaç kişi kalabilir ki? Keza konulardaki hit sayıları bunun en iyi işaretidir.


=====O=====
@Şehriyar hocam forum içeriğine yazacağım konuları ilk talebin altına ekleyerek devam ediyorum?
Bilgin olsun...
Teşekkürler @Sertuğ hocam seni görmek güzel...

=====O=====
@KayraBey hocam yazdıklarına aklım erdiğince bilgim dahilinde cevap vermeye çalışayım:
Yöntemin iyi veya kötü olması göreceli bir kavram bunu tartışmıyorum. Keza alışkanlıkları yıkma dünyanın en zorudur.
Benim önerdiğim yapı XDA'daki yapının aynısıdır. İnsanlar bu yapıyı kurgulamışlar ve çok da iyi işliyor. Amerikayı neden yeniden keşfediyoruz ki.
En acemisi bile aşağıdaki yapıda istediğine rahatlıkla erişebilir. Haksız mıyım?
Samsung//
Gio s5660//
Custom ROM//
Konu1
Konu2
....
KonuN
Official ROM//
Konu1
Konu2
....
KonuN
GPS-Maps//
Konu1
Konu2
....
KonuN
Gio s5880//
Custom ROM//
Konu1
Konu2
....
KonuN


Verdiğin örnek çok spesifik olmuş (tema konusu). Belki temalar için ayrım gözetmiyor olabilir ki (ben temaların bile bu ayrımı olduğunu biliyorum) Custom ROM - Official ROM - GPS&Maps vb.. uygulamalar kesinlikle telefon bazlı konulardır. Gio s5660 başlığı altında sadece TEMA - DUVAR KAĞIDI alt başlığı açılarak tema ile ilgili bütün konular burada toplanır. Bu ister Go launcher olur ister QQLauncher olur ister ICS olur fark etmez. Yazmış olduğun bir cümle herşeyi çok güzel ifade etti aslında "Burası sadece Android sistemleri için hizmet vermiyor". Evet bunun için bu şekilde bir gruplandırma olmalı. Çünkü yelpazesi çok geniş bir forum haline gelmiş.


Forumdaki genel tavırdan rahatsız değilim. İçine kapanık ve sıkışnmış bir toplumuz ve bireyler bu tip forum ortamlarında söyleyemedikleri veya dile getiremedikleri konuları fütursuzca söyleyebiliyor. Keza bunu önleyecek moderatör ve amin arkadaşlar var. Bireysel saldırı veya küfür olmadığı sürece sorun yok benim açımdan. Buradaki ardaşlar söyledi diye forumdan ayrılacak değilim.


Sizin buraya üye olmadan önce arkadaşınızın söylemiş olduğu cümleyi aynen bende katılıyorum "... burası için tam bir çöplük ...".
Bilgi paylaşımı olan bir yer olarak görüyorum arkadaşlıklar, dostluklar vb.. gibi konular için farklı ortamlar var. Bene bu konuyu ayırt etmek gerekiyor,
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Ne önerirsiniz peki?
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
İncİnat

İncİnat

Üye
üstte arama var bak görüyor musun?
 
PriZm

PriZm

Üye
Her telefon modeli icin ayrı bir bolum acilmasi hem daha cok ugras,yuksek server gucu,daha cok maliyet ve daha cok reklam anlamına gelir :)
 
karayel90

karayel90

Üye
Beğenmiyorsanız hesabınızı silebilirsiniz ben 2009 dan beri burdayım aradığım herşeyi burda bulabiliyorum
 
turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
arkadaş eleştirisini normal bi yolla anlatmış. Küfür yok hakaret yok neden bu kadar aşırı tepki veriyorsunuz. Bu forumda Atatürk ve Atatürkçü düşünceye hakaret edenler de gördüm. Onlar tepki almıyorsa buda almamalı bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sertug1991 ve -efşan
-efşan

-efşan

Üye
arkadaş eleştirisini normal bi yolla anlatmış. Küfür yok hakaret yok neden bu kadar aşırı tepki veriyorsunuz. Bu forumda Atatürk ve Atatürkçü düşünceye hakaret edenler de gördüm. Onlar tepki almıyorsa buda almamalı bence.
Buna da 2013 modeli ile ben karşılık vereyim o zaman.
Adam ciddi ciddi bir konu açmış. Doğru biçimde.
Herkes farklı birşeyler ister daim. Siz de yeni olduğunuz için karışık gelmiştir.
 
amcalu1

amcalu1

Üye
bencede çok eksiklikler var ama ben çeşitlilik olsun diye bu foruma bakıyorum başka forumlar arastir
 
53cc

53cc

Üye
    Konu Sahibi
Ilk defa bir forum sitesi kullanmıyorum ve takdir edersiniz ki fikir sunmak yanlış bir hareket olur. Samsung gio 5660 kullanıyorum.
- Doğal olarak önce Samsung başlıklı bir bölüm aradım.
- Sonrasında kullandığım tlf modeli ile ilgili bu bölümün altında bir alt bölüm aradım (Samsung Gio S5660 gibi)
- Daha sonrada en çok ilgilendiğim konular olan Custom ROM-GPS-Theme gibi konuları aradım.
Bu söylediklerimin hlçbirine bu sitede ulaşamadım ne yazık ki. Örnek; olarak XDA...
Herkes bu konudaki fikirlerini söyleyebilir. Şuanki forumun yapısı bana göre tepeden inme kurulmuş. Ne nerede nasıl ulaşılır bu kuralı zorluyor. Vaktim olsa saatlerce ararım incelerim. Ama bu şekilde kaç kişi forumda tutulabilir orasıda tartışılır. Keza açılan konulardaki hit sayısı bunun en iyi göstergesidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
KayraBey

KayraBey

Üye
evet forum biraz karışık.buna bende katılıyorum ama bu çözülmeyecek birşey degil.okullar kapandığı zaman yönetici arkadaşlar daha çok online olup gereğini yapacaktır.ayrıca herşeyi yönetim yapacak degil.bizlerde konu açarken dikkat etmeliyiz.
 
53cc

53cc

Üye
    Konu Sahibi
Elbetde katılıyorum buna ancak öncelikle bunun altyapısının hazır olması gerekiyor.
- Genel konu başlığı (for exam. Samsung ve diğer cihazlar)
- Alt başlıklar (for exam. Gio s5660 ve diğer modeller)
- Kategori başlıkları (for exam. Custom ROM - Offical ROM - Theme - Gps/Maps - genel sorunlar ve diğerleri)
Bu şekilde olursa kim nereye bakması gerektiğini ve konuyu açacağı yeri rahatlıkla bulabilir diye düşünüyorum en azından kendi açımdan
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Ilk defa bir forum sitesi kullanmıyorum ve takdir edersiniz ki fikir sunmak yanlış bir hareket olur. Samsung gio 5660 kullanıyorum.
- Doğal olarak önce Samsung başlıklı bir bölüm aradım.
- Sonrasında kullandığım tlf modeli ile ilgili bu bölümün altında bir alt bölüm aradım (Samsung Gio S5660 gibi)
- Daha sonrada en çok ilgilendiğim konular olan Custom ROM-GPS-Theme gibi konuları aradım.
Bu söylediklerimin hlçbirine bu sitede ulaşamadım ne yazık ki. Örnek; olarak XDA...
Herkes bu konudaki fikirlerini söyleyebilir. Şuanki forumun yapısı bana göre tepeden inme kurulmuş. Ne nerede nasıl ulaşılır bu kuralı zorluyor. Vaktim olsa saatlerce ararım incelerim. Ama bu şekilde kaç kişi forumda tutulabilir orasıda tartışılır. Keza açılan konulardaki hit sayısı bunun en iyi göstergesidir.

Symbian 3 Genel/Destek diye bir bölüm vardı malum N8 kullanıyoruz hep konudayız.. Bi süre sonra her şey çorba olmuştu.. El birliğiyle güzelce bir öneri hazırlayıp kategorilendirme yaptık ve administrator arkadaşlara böyle olursa daha iyi olur manasında dolu dolu bir konu açtık.. Karşılıklı fikirlerimiz çerçevesinde şimdi S3 Genel bölümü çok düzenli bir hal aldı aradığın şey için bakacağın yeri biliyorsun..

Sizdende sorun yaşadığınız bölümler için bu şekilde fikirleriniz varsa alalım.. Konunuzu açın mantık çerçevesi dahilinde forumu istediğiniz gibi düzenlemiş olursunuz daha ne olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Şehriyar ve -efşan
53cc

53cc

Üye
    Konu Sahibi
Aslında uzunca bir metin yazdım ancak mobil Tapatalk uygulamasının kurbanı oldu yazdıklarım. Tekrar yazmam uzun zaman alacak kısadan anlatıp fikrimi paylaşayım.
 
53cc

53cc

Üye
    Konu Sahibi
Yazdığım mesajlar siliniyor. Göremiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt