o temayı kullanmadan yapıcaksın. Tek tek program da silmeyle uğraşmamak için x-plore yükle( telefon hafızasına ) hafıza kartında eğer çok önemli dosyalarn yok ise x -ploreden hafıza kartndaki resource,sys,system klasörlerini sil. Temizlenicektir. Aynı şeyi sonra telefon hafızası içinde yapılablr. Evinde blgsayar olmayanlar içn tek yol bu bence.