Bomberman Deluxe [J2ME(Nokia N73) v1.28.2]

Sponsorlu Bağlantılar

Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Bomberman Deluxe [J2ME(Nokia N73) v1.28.2]
:box
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: tahacann, zeynepzehra ve lukatoni17


JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
cok sevdıgım oyunlardan biri cok saol
 

sirrage

Üye
güzelll
 

safari

Üye
Teşekkürler
 

omerkorkut

Üye
kardeş ellerine sağlık çok güzel oyun...
 

alfabeta5

Üye
sağol (zorla msj)
 

worldcild

Üye
paylasım için tesekkürler.eline saglık arkadasım.emeğe saygıyı unutmayalım lütfen.
 

uguraydin

Üye
zorla mesaj v.2
 

smail_1985

Üye
teşekkürler
 

djhawk87

Üye
bu oyuna bayılıom tşkler...
 

psompong

Üye
thank you
 

apache73

Üye
tesekkurler
 

kemalxxx20

Üye
Teşekkürler Kardeş Eline Sağlik
 

gymur

Üye
saol
 
ali_demir

ali_demir

Üye
paylasim icin saol emegine saglik!
 

katalix

Üye
sağolasın
 

alikocaali

Üye
saol kardeş
 
Master_Evil

Master_Evil

Üye
teşekkürler emeğine sağlık
 
asimomoto

asimomoto

Üye
Arşiv Hasarli
 
goblinhunter

goblinhunter

Üye
Yaşasın çalıştı.:oke: Ama nasıl oynandığını daha öğrenemedim. Güzel bir oyuna benziyor.
Sağolasın...

Arkadaşım senin probleminde sanırım winrar hatası.
Çözümü çok basit. Linki üzerine gel. Sağ tıkla. "Hedefi Farklı Kaydet" de indirdiğin dosya sorunsuz açılacak. Ben bu şekilde indiriyorum.


İşe yarayıp yaramadığını yazarsan sevinirim.
 

Benzer Konular



Üst Alt