KayraBey
Üye
emeğine sağlık

emeğine sağlık

Teşekkürler

Teşekkürler![]()

bunun temalarını nasıl temin edebiliriz forumda bulamadım yardımcı olabilirmisiniz
çok teşekkür ederim

Teşekkür ederim deneyeceğim![]()

cok iyiyyyyyiii
Yaw 2.3.4 kullanıyorum.Bende Komple Rusca Cıkıyor yaw Turkce nasıl yapcam ?
Süper birşey saol üstad

