[LanterSoft] IconChanger v1.00(5) Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[LanterSoft] IconChanger v1.00(5) Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
[LanterSoft] IconChanger v1.0.5 Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA [noss_bar]

Telefonunuzdaki uygulamaların simgelerini değiştirebileceğiniz uygulamadır. Kendi içinde 50 ye yakın simgesi vardır. Galerinden herhangi bir resmi veya netten indirdiğiniz png uzantılı resim dosyalarını da uygulama simgeleri olarak atayabilirsiniz.



Türkçeleştirmesi tamamen bana aittir. (noss_bar)

Hata veya Eksik görürseniz pm atın...!

En yakın zamanda düzenleyip güncelleyebilirim.

Bir beğen butonuna tıklamak çok zor olmasa gerek tabiki gerçekten beğendiyseniz...​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: teneke^bebe, hastaa, crazy_bull_01 ve 15 diğerleri


Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
tesekkurler guzel bir uygulama bu
 
'Sefer

'Sefer

Üye
:tşk: yenilikler var mı ?
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet güzel usta tema ya veya uygulama simgesine bağımlı kalmıyorsun önemli olan kendi zevklerime göre teleonumuzu düzenlemek bunun gibi araçlar hep tutmuştur.

Orti sadece simgeler biraz değişmiş birazda eklenmiş uygulama içinde performans geliştirme yapılmış mı bilmiyorum.
 
'Sefer

'Sefer

Üye
Evet güzel usta tema ya veya uygulama simgesine bağımlı kalmıyorsun önemli olan kendi zevklerime göre teleonumuzu düzenlemek bunun gibi araçlar hep tutmuştur.

Orti sadece simgeler biraz değişmiş birazda eklenmiş uygulama içinde performans geliştirme yapılmış mı bilmiyorum.

harika :oke:
 
"Batuhan"

"Batuhan"

Üye
:tşk:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Teşekkürler :oke:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
arslanla

arslanla

Üye
teşekkürler
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
Emeğine sağlık
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 

omer_forum

Üye
emegine saglik
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Güle güle kullanın
 
behzat

behzat

Üye
teşekürler güzel olmuş
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
behzat

behzat

Üye
tesekürler elleriniz dert görmesin
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
suatsari

suatsari

Üye
teşekkürler sayende çoğu programımız Türkçe oldu.
 
sonbirvakit

sonbirvakit

Üye
çok teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt