[Beijing Mobile] iSMS v2.00(0) S^1/S^3 Türkçe Unsigned - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Beijing Mobile] iSMS v2.00(0) S^1/S^3 Türkçe Unsigned - MaxiPDA
[Beijing Mobile] iSMS v2.00 S60v5-S^3 Türkçe Unsigned - MaxiPDA [noss_bar]

Mesajlar ve sohbet uygulamasıdır. İster rehberinizdekilerle S^3 sistemindeki gibi oturumlar halinde mesajlaşın veya bu uygulamanın yüklü olduğu kişiler ile intertnet üzerinde ücretsiz sohbet edip mesajlaşın. Ücretsiz kayıt olun ve tüm özelliklerini kullanmaya başlayın. Whatsapps'a benzer gibi bir uygulamadır.



Türkçeleştirmesi tamamen bana aittir. (noss_bar)

Hata veya Eksik görürseniz pm atın...!

En yakın zamanda düzenleyip güncelleyebilirim.

Bir beğen butonuna tıklamak çok zor olmasa gerek tabiki gerçekten beğendiyseniz...​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ua_mustafa_20, xlalper, sLeepLe ve 4 diğerleri


tempestshine

tempestshine

Üye
teşekkürler.
 
larten123

larten123

Üye
:tşk:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
'Sefer

'Sefer

Üye
:tşk:
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
:tşk:
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
:tşk:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
güzel eğlenceli program bir o kadar da rahat program
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
ii hoş arayüzü güzelde mesajın üstüne tıklayınca ve yazmak için dokununca 3 saniye sonra mesajın içine giriyo mesaj yazma paneli gelio ama yinede teşekkürler
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet ikinizden bahsediyorum...Gözüm üstünüzde...

Uygulamayı çevirmek ayrı şey uygulamanın özelliklerinin çalışmaması veya orjinalinde hatalı olması ayrı şey uygulamayı çevirdim diye uygulamayı ben yapmışım gibi bu nasıl oluyor bu neden böyle burası hatalı gibi isyanlarınızın muhatabı ben değilim çok istiyorsanız uygulamanın sistesini bulup hatayı bildirin farkında değilsiniz ama sizin yaptığınız yorumlar yüzünden vazgeçen çok kişi olabilir hatanın kendinizden mi kaynaklandığını yoksa uygulama tabanlı mı bilmiyorsunuz emin değilsiniz bazen dil kaynaklı hata yüzünden hata olabilir olmaz demiyorum ben bunun orjinalini kurdum sorun yoktu ama Türkçesini kurunca hata var gibi sorunlarla gelin bildirin bu zamana kadar hiçbir geri bildirimi önemsemezlik yapmadım yapmamda bir kelime için 5 saat uğraştığımı bilirim. nokta bile eksikse kabul hatta tavsiyede bile bulunabilirsiniz. ama siz bana ama hemen burası hatalı deyip yapıştırıyorsunuz konuya mesajı. Bana hata bildirecekseniz burda bi harf eksik burası tam çevrilmemiş gibi dil hatalarıyla gelin ok umarım anlatmışımdır umarım anlamışsınızdır.
 
mc.a

mc.a

Üye
Teşekkürler hocam. Eline koluna sağlık
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
hocam bnm çamur atmak gbi bi amacım yoktu özür dilerim
 
marist

marist

Üye
Evet ikinizden bahsediyorum...Gözüm üstünüzde...

Uygulamayı çevirmek ayrı şey uygulamanın özelliklerinin çalışmaması veya orjinalinde hatalı olması ayrı şey uygulamayı çevirdim diye uygulamayı ben yapmışım gibi bu nasıl oluyor bu neden böyle burası hatalı gibi isyanlarınızın muhatabı ben değilim çok istiyorsanız uygulamanın sistesini bulup hatayı bildirin farkında değilsiniz ama sizin yaptığınız yorumlar yüzünden vazgeçen çok kişi olabilir hatanın kendinizden mi kaynaklandığını yoksa uygulama tabanlı mı bilmiyorsunuz emin değilsiniz bazen dil kaynaklı hata yüzünden hata olabilir olmaz demiyorum ben bunun orjinalini kurdum sorun yoktu ama Türkçesini kurunca hata var gibi sorunlarla gelin bildirin bu zamana kadar hiçbir geri bildirimi önemsemezlik yapmadım yapmamda bir kelime için 5 saat uğraştığımı bilirim. nokta bile eksikse kabul hatta tavsiyede bile bulunabilirsiniz. ama siz bana ama hemen burası hatalı deyip yapıştırıyorsunuz konuya mesajı. Bana hata bildirecekseniz burda bi harf eksik burası tam çevrilmemiş gibi dil hatalarıyla gelin ok umarım anlatmışımdır umarım anlamışsınızdır.

Ben ne yaptım ki. Sakin ol bune şiddet bu celal?
Ben hìçbir yoruma bu hatalı vb gibi birşey yazmadım ki? Yazdığımıda hatırLamıyorum ve sorduqum tüm soruları genelde özel mesajLa ilettim...
 


Üst Alt