kaya031993
Üye
hafıza kartı sorunum var
arkadaşlar bugün telimi usb kablosuyla blgisayara bağladım snra çkarttğımda hafıza kartımdaki tüm klasörler exe olarak göründü açamadım fakat quickoffice'e girdim dosyalarım göründü içine girip video falan açtım ve snra quickofficede exe olanların hepsini sildim hafıza kartına girdim içi boş görünüyo hafızamda dolu olarak görünüyo bi yardm edin format olurmu
