hafıza kartı sorunum var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kaya031993

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartı sorunum var
arkadaşlar bugün telimi usb kablosuyla blgisayara bağladım snra çkarttğımda hafıza kartımdaki tüm klasörler exe olarak göründü açamadım fakat quickoffice'e girdim dosyalarım göründü içine girip video falan açtım ve snra quickofficede exe olanların hepsini sildim hafıza kartına girdim içi boş görünüyo hafızamda dolu olarak görünüyo bi yardm edin format olurmu
 


bayon

Üye
bütün dosyaları kurtara bilirsin tekrar bilgisayara tak hafıza kartını sonra klasör seçeneklerininde gizli klasörleri göster de sonra biraz daha alt da sistem gizli dosyalarıni göster diye birşey var onunun da yanında ki tiki kaldır tamam de hafıza kartının içindekiler gözükür onları al biçimlendir tekrr içine at
 
SHS

SHS

Üye
hafıza kartına virüs girmiş, s^3 bölümde vardı bi konu bu virüsle ilgili.. neyse herşeyi sildin ama hafıza kartı dolu mu gözüküyor?
 
yunus4554

yunus4554

Üye
hafıza kartına virüs girmiş, s^3 bölümde vardı bi konu bu virüsle ilgili.. neyse herşeyi sildin ama hafıza kartı dolu mu gözüküyor?

http://maxicep.com/symbian-3-yazilim-destek/klasorleri-exe-uzantili-yapan-virusun-cozumu-644253.html
 

femtv

Üye
hafıza kartını biçimlerdin mi?
 

kaya031993

Üye
    Konu Sahibi
herkese teşekkür ederim ilgilendiği için ama format attım zaten telofon çok geç çılmaya başlamıştı ilginiz için birkez daha sağolun
 

femtv

Üye
telefonada format at
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt