[Invex] Turbo Flashlight 1.01(0) S^1/S^3 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Invex] Turbo Flashlight 1.01(0) S^1/S^3 Unsigned
Uygulama ile flaşınızı el feneri olarak kullanabilirsiniz. Sadece telefonunuz kilitli olmalıdır. El fenerini açmak için güç tuşuna, kapatmak için menü (önerilen), güç veya kırmızı tuşuna basın. Otomatik başlatma özelliği vardır.

NOT: Kamerasında LED flaş olmayan modellerde (Örneğin: N8), flaş yerine parlak beyaz ekran ışığı kullanılır.



[video=youtube;ZFCw0oNK6ks]http://www.youtube.com/watch?v=ZFCw0oNK6ks[/video]​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Last-Trump, tass_co1983 ve kundura


'Sefer

'Sefer

Üye
:tşk:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
teşekkürler.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
:tşk:
 
tass_co1983

tass_co1983

Üye
701 de denedim çalışıyor. :tşk:
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Uygulama ile flaşınızı el feneri olarak kullanabilirsiniz. Sadece telefonunuz kilitli olmalıdır. El fenerini açmak için güç tuşuna, kapatmak için menü (önerilen), güç veya kırmızı tuşuna basın. Otomatik başlatma özelliği vardır.

NOT: Kamerasında LED flaş olmayan modellerde (Örneğin: N8), flaş yerine parlak beyaz ekran ışığı kullanılır.



[video=youtube;ZFCw0oNK6ks]http://www.youtube.com/watch?v=ZFCw0oNK6ks[/video]​

thanks.very good
 
larten123

larten123

Üye
c6-01 de sonuç olumlu :alkis
 
yusufyalcin

yusufyalcin

Üye
Sertifika sorunu var dıyor başka bır uygulama varmıdır bu tarz nokıa n8 belle ıcın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt