biraz gülelim istedimhaydaaaa![]()

biraz gülelim istedim![]()
aklıma nokia mağazayla ilgili espri geldi gidipte eğlence/mizah bölümüne mi yazıcaktım. çok saçma olur.
o zaman mizah/eğlence bölümüne konu aç. Bunun yeri burası değil.
aklıma nokia mağazayla ilgili espri geldi gidipte eğlence/mizah bölümüne mi yazıcaktım. çok saçma olur.
tatlım ben güzel bi şekilde konuşuyorum senle sen nie şimdi böle söyleyip tartışma çıkartıyorsun. üstelik konu yanlış yerde değil. burası symbian genel bölümü. yani buda symbian'la ilgili şaka yapabilceğim anlamına da gelio.
öyleyse hiç açma. Hem suçlu hem güçlüsün.
teşekkür ederim kardeşimbence konu bilgi amaçlı olmuş bugün girmeyi düşünüyordum
bilgi için teşekkürler![]()

öyle bi oyun göremedim ve bulamadımiron plane hd var 14 mb![]()
tartışmaya gerek yok Furkan sakin ol kardeşim![]()

iron plane hd var 14 mb![]()

beyler 3310'daki yılan gelmiş mağazaya![]()

