doğru üstad değiştirdim..teşekkürlerhayırlı olsun arabanız da bu fotoğrafne SS ne resim
![]()

teşekkürlerHayırlı olsun![]()

teşekkürlerhayırlı olsun

amin abi sağolHayırlı olsun Emrullah
Allah kazasız belasız binmek nasip etsin!

sağol abihayırlı olsun![]()

sağolasın abiHayırlı olsunBabamda tosbaa düşünüyo ama sadece düşünüyo hiç almıyor
![]()
babamda 2 ay düşündü en sonunda aldı 
teşekkürler..inşallah alırsınız abi ne düşünüyorsunuz?hayırlı olsun. Allah bize de almayı nasip etsin(Ehliyet var araba yok
)
sağolasın abiHayırlı olsun Emrullah.

sağolasın abiHayirli olsun.

sağol furkan abiHayırlı olsun. İyi günlerde kullanın. Allah kaza bela göstermesin.
..amin 
teşekkürler abiHayırlı uğurlu olsun İnşallah...

teşekkürler gardaşımHayırlı olsun gardaşım.. Yanındaki reno stationın siyahi bizdede var...
...ailede sağlık ocağında felan çalışanmı var?sağol abi cliohayırlı olsun o meganmı ?

sağol abiHayırlı uğurlu olsun
teşekkürler abiHayırlı olsun ...![]()
teşekkürler abi hoşuma gitti benim yarın sürüş yapcam birazHayirli ugurlu olsunama ben oldum olasi clio lara isinamamismdir. Egzozun durusundan galiba
![]()

