[UC Mobile] UCBrowser v8.2.0.116 Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


marist

marist

Üye
Tşk Ederimm :oke:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
Bomb City

Bomb City

Üye
Teşekkürler.
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
Mert045

Mert045

Üye
Resim linkleri kırık.
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
Facebook resimleri 7.9 gibi büyük mu bir tane indirdim son sürümler den resimler çok küçüktü ya
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Resim linkleri kırık.
evet kırık bu zamana kadar resimleri yüklediğim site kapanmış bu şekilde 40 a yakın konum resimsiz kaldı hepsi birden değiştiremiyorsun güvenlik nedeniyle uygulamaların çoğu telimde yüklü de değil ne yapacağım bende şaşırdım keşke o siteye hiç bulaşmasaydım çok dandikmiş site demekki
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
:tşk:
 
Mert045

Mert045

Üye
evet kırık bu zamana kadar resimleri yüklediğim site kapanmış bu şekilde 40 a yakın konum resimsiz kaldı hepsi birden değiştiremiyorsun güvenlik nedeniyle uygulamaların çoğu telimde yüklü de değil ne yapacağım bende şaşırdım keşke o siteye hiç bulaşmasaydım çok dandikmiş site demekki

hangi site idi ?
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Güncelleştirme hatası alıyorum sebebi nedir
 
gencay713

gencay713

Üye
tş ederım format atıktan sora olvı girış yapamıyorum lütfen yardım edın arkadaşlar
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi



Daha önce hiç kurmadım ki :D

Sorun bende idi tabi o zamanlar bunun içinde text dosyası var bunların normalde kurulum ekranında gelen reklam bildirim mesajları olarak gözükmesi gerekiyor telefona kopyalanmaması gerekiyor bense acemilik zamanlarımda bunlara yol atamışım genelde bütün uygulamaların text isimli dosyaları var sanırım benim çevirdiğim eski uygulamalarımdan birini yükledin ondada aynı hata var o yüzden çakışıyor özür dilerim yapman gereken C veya E nin system klasörü içindeki text 0-0 text 0-1 gibi dosyaları silmen zararı yok dediğim gibi olmaması gerekn dosyalar ok
 
aklsm

aklsm

Üye
Her zamanki gibi harika :) Biraz geç gördüm ama neyse artık :-)

- - - Eklendi - - -

Her zamanki gibi harika :) Biraz geç gördüm ama neyse artık :-)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
olsun geç olsun güç olmasın
 
barbin3900

barbin3900

Üye
:tşk:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt