arkadaslar anna kullananlar yardımcı olabilirmi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ümran

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar anna kullananlar yardımcı olabilirmi ?
annada captain zil sesi var x-plore ile alıp paylasırsaniz cok sevinirm tşk ederm :)
 


ANIL

ANIL

Admin
nerede tam olarak rofs2de bulamadım
 

ümran

Üye
    Konu Sahibi
z ye giriyn data war orda onun içinde sound war ordadır paylasırsan sevinirm
 

ümran

Üye
    Konu Sahibi
captain diye biliyorum orda olmalı adımlar doğru :z -data-sound-dijital burda olmalı
 
asrabi

asrabi

Üye
Kardeşim burda var al indir paşa paşa kullan :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye

ümran

Üye
    Konu Sahibi
saol kardeş :)ALLAH RAZI OLSUN hepinize tşk ederm
 
  • Beğen
Tepkiler: asrabi
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Eve gidince atarım şimdi mobilim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt