Nokia Lumia 800 Geliyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AndroidOne

AndroidOne

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 800 Geliyor !
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
heyecanla bekliyoruz :)
 
franzliszt

franzliszt

Üye
daha türkiyede yokmu cihaz moskovada satışta bu ne yavaşlık hemde türkiye gibi nokia düşkünü bir ülkeye.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
daha türkiyede yokmu cihaz moskovada satışta bu ne yavaşlık hemde türkiye gibi nokia düşkünü bir ülkeye.

çünkü şu anda windows phone os nin son sürümü olan 7.5mango Türkçe dil destegi vermiyor.Yeni yayınlanan wp7.5tango sürümüyle bu dil destegi geldi ve Türkiye için üretilen cihazlar wp tango yüklü olarak satışa çıkıcak.
 
franzliszt

franzliszt

Üye


çünkü şu anda windows phone os nin son sürümü olan 7.5mango Türkçe dil destegi vermiyor.Yeni yayınlanan wp7.5tango sürümüyle bu dil destegi geldi ve Türkiye için üretilen cihazlar wp tango yüklü olarak satışa çıkıcak.
ozaman siz 8.0 güncellemesi içinde bayağı bekleyeceksiniz.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ozaman siz 8.0 güncellemesi içinde bayağı bekleyeceksiniz.

hayır zaten dil destegi eklendigi için o konuda sıkıntı olacağını sanmıyorum hatta microsoft açıklamasında mevcut cihazlar wp8 güncellemesini alıcak lumia serisinin tamamı alıcak fakat diger üretici cihazları için inisiyatif firmalarda demişti. Zaten şu wp8 lumia610 ve lumia800 de test ediliyor. Hatta abd deki forumlara bugün düşen bir resim lumia900de wp8 görüntülendigini iddia ediyor.
 
franzliszt

franzliszt

Üye


hayır zaten dil destegi eklendigi için o konuda sıkıntı olacağını sanmıyorum hatta microsoft açıklamasında mevcut cihazlar wp8 güncellemesini alıcak lumia serisinin tamamı alıcak fakat diger üretici cihazları için inisiyatif firmalarda demişti. Zaten şu wp8 lumia610 ve lumia800 de test ediliyor. Hatta abd deki forumlara bugün düşen bir resim lumia900de wp8 görüntülendigini iddia ediyor.
peki lumia 900 serisinde n9 daki gibi nitdroid ( android ) olayı mümkünmü.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
peki lumia 900 serisinde n9 daki gibi nitdroid ( android ) olayı mümkünmü.

bootloader kilidi açılabiliyor hatta lumia800 ve 710 modellerinin ilk çıkan büyük çogunlugu bootloader kilidi açık olarak sevkedildi. Microsoftun bir önceki yazılımını kullanan telefonlara windows phone yüklenebiliyor. Ama android yüklenebilir mi boot kilidi açıksa nitroid gibi bir grubun port etmesi mümkün. Tabi ram problem olmazsa çünkü lumia900 dahil mevcut bütün wp telefonlarda en yüksek ram 512mb.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye


bootloader kilidi açılabiliyor hatta lumia800 ve 710 modellerinin ilk çıkan büyük çogunlugu bootloader kilidi açık olarak sevkedildi. Microsoftun bir önceki yazılımını kullanan telefonlara windows phone yüklenebiliyor. Ama android yüklenebilir mi boot kilidi açıksa nitroid gibi bir grubun port etmesi mümkün. Tabi ram problem olmazsa çünkü lumia900 dahil mevcut bütün wp telefonlarda en yüksek ram 512mb.

Galaxy w o kadar ram'e bile sahip değil
 
barbin3900

barbin3900

Üye
ramı düşük telefonun o kadar paraya değer mi? acaba 1600 tl.den aşağı satılmaz herhalde türkiyede
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Galaxy w o kadar ram'e bile sahip değil
dogrudur furkan ama bu cihaza da 2.3.5 gingerbread portlamazlar heralde


---------- Eklendi @ 22:43:18 ---------- Yazıldı @ 22:41:40 ----------

ramı düşük telefonun o kadar paraya değer mi? acaba 1600 tl.den aşağı satılmaz herhalde türkiyede
windows phone için ram yeterli fiyatı 1100 civarı olucak muhtemelen lumia900 1500 civarı olucaktır.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
neden android merakı mevcutki bu telefonlarda samsung alın ozaman ?
ya sana ne kardeşim belki millet nokia kalitesini android yazılımıyla istiyor benimkisi soru ben apple kullanıcısıyım .

---------- Eklendi @ 22:17:56 ---------- Yazıldı @ 22:16:53 ----------

ben millete yarar diye sordum n900 e kuruluyor n9 ada
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
ben lumia alırsam meego kurarım arkadaş. Çünkü hem mekanik aksam (dış) hem dizayn aynı olduğu için kurulduğu zaman herhalde tüm fonksiyonları doğru çalışacaktır.
 

noname2040

Üye
Ne lumia ymış gelemedi gitti.
mayısta gelecek diyolardı
eylül oldu hala ortada yok
Artık LEd tv ler de android ve iphone kumanda olarak kullanılabiliyor
Ama nokia bu konularda çok geride kaldı.
Ama pil kullanımı olsun, Görüntülü görüşme olsun, görüşme ses kaydı olsun her özelliğin bir cihazda olduğu tek marka nokia
N8 den sonra iphone 4s aldım,
konferans görüşme özelliği olmadığımı bu gün farkettim.
telefon görüşmesini de kayıt edemiyorsunuz.
Lumia bi gelsede beğenirsek geri dönsek nokia ya
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Ne lumia ymış gelemedi gitti.
mayısta gelecek diyolardı
eylül oldu hala ortada yok
Artık LEd tv ler de android ve iphone kumanda olarak kullanılabiliyor
Ama nokia bu konularda çok geride kaldı.
Ama pil kullanımı olsun, Görüntülü görüşme olsun, görüşme ses kaydı olsun her özelliğin bir cihazda olduğu tek marka nokia
N8 den sonra iphone 4s aldım,
konferans görüşme özelliği olmadığımı bu gün farkettim.
telefon görüşmesini de kayıt edemiyorsunuz.
Lumia bi gelsede beğenirsek geri dönsek nokia ya

Kasım ayında sizlerle.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
lordufuk

lordufuk

Üye
Bu nokianın türkiye ceosuna hayranım adamlar kasım ayında lumia 820 920 gelecek diyiyor bunlar 800ü getiriyor kim lumia 800 alırki yalnışmıyım?
 
lordufuk

lordufuk

Üye
ben lumia alırsam meego kurarım arkadaş. Çünkü hem mekanik aksam (dış) hem dizayn aynı olduğu için kurulduğu zaman herhalde tüm fonksiyonları doğru çalışacaktır.
Kim dediki megoo kurlabileceğini?
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Lumia 610=779tl........lumia 800=1029tl.........lumia 900=1219tl.........lumia 820:1479tl........lumia 920=1699tl:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt