Sağlıkcılar Toplanıyoruz.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mert045

Mert045

Üye
    Konu Sahibi
Sağlıkcılar Toplanıyoruz.
Bütün sağlıkcılar toplanıyoruz.

Sağlık okuyan yada görev yapanlar bu konuda buluşalım :)
Ne okuduğunuzu yada ne olarak görev yaptığınızı yazın.

Sağlık Meslek Lisesi 9. Sınıf Hemşirelik okuyorum :)
 


furkan5800

furkan5800

Üye
9.sınıf ATT aydın doğan anadolu sağlık
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Sağlıkçıyım demek isterdim de zamanında denedim olmadı :kop2: yazılımcıyım :kop2:
 
furkan5800

furkan5800

Üye
adam heykır
 

by*cambaz

Üye
Bahçelievler anadolu sağlık meslek lisesi

ortopedi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bana heykıylık öğyetin ben hiç bilmiyoyum..
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
ben hepinizin ablasiyim:ehe 6. yilima girdim.d
 

by*cambaz

Üye
sen bilmiyorsan ben burada yazılımın tanımını sorarım :d:

---------- Eklendi @ 17:56:01 ---------- Yazıldı @ 17:54:56 ----------


:polis: bahçelievler he :d: bilgiler neden yurt dışı diyor yakalandın adamım


kayıt olurken öyle yazmıştım öyle kalmış demekki :) düzelttim hemen unutkanlık:aman2:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sağlık Yüksek Okulu Hemşirelik Bölümü 2. Sınıf.
 
Mert045

Mert045

Üye
    Konu Sahibi
ben hepinizin ablasiyim:ehe 6. yilima girdim.d

bağyaan :ehe


---------- Eklendi @ 19:05:19 ---------- Yazıldı @ 19:03:19 ----------

Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sağlık Yüksek Okulu Hemşirelik Bölümü 2. Sınıf.

abi 4 yıllık hemşirelik okuyanlar 2 yıl daha okuyarak pratisyen olabiliyormuş doğru mu bu .


---------- Eklendi @ 19:07:26 ---------- Yazıldı @ 19:05:19 ----------

kayıt olurken öyle yazmıştım öyle kalmış demekki :) düzelttim hemen unutkanlık:aman2:

Bi daha olmasın yoksa :polis:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt