[Invex] Easy Talking Clock v1.01(0) S^1/S^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Invex] Easy Talking Clock v1.01(0) S^1/S^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
[Invex] Easy Talking Clock v1.01(0) S^1-S^3 Unsigned TR - MaxiPDA [noss_bar]

Konuşan saat uygulamasıdır.



Türkçeleştirmesi tamamen bana aittir. (noss_bar)

Hata veya Eksik görürseniz pm atın...!

En yakın zamanda düzenleyip güncelleyebilirim.

Teşekkür için beğenmeniz yeter...​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ahmet uzun, akkayaafatih, yesilyol22 ve 7 diğerleri


gercekkorku

Üye
sağol sende olmasan .d
 
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
ben de konuşmadı.turları kilitledim kamera tuşuna uzun bastım ama tık yok.
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben de konuşmadı.turları kilitledim kamera tuşuna uzun bastım ama tık yok.

bende konuşuyor aylin mesaj okuyucu uygulamasına git ordan aç ayarları falan yap yeni format attıysan ondan olabilir ok bir dene msj okuyucu bir çalıştır sonra bu uygulama da kesin çalışır çünkü onun tabanını kullanıyor.
 
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
flash atmıştım.senin dediğin gibi büyük ihtimal.ben aylin i bi konuşturayim onca. :) teşekkürü ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar
nazif41

nazif41

Üye
bende konuşuyor aylin mesaj okuyucu uygulamasına git ordan aç ayarları falan yap yeni format attıysan ondan olabilir ok bir dene msj okuyucu bir çalıştır sonra bu uygulama da kesin çalışır çünkü onun tabanını kullanıyor.

:oke::oke:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
adam çok komik saati söylüyo ya ilk duyduğumda güldüm ya :) yanlız program açık olarak kalması şart her telefonu kapatıp açınca programı açmak zorundasın idare eder fazla gerekli değil ama yinede emeğe saygı :tşk:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica: Adammı bizde bayan var aylin
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
alla alla bende adam çıktı :)
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
nuri yi sildim :)
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
yok onada gerek yok :)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ok tamam
 
behzat

behzat

Üye
teşekürler gayet güzel çalışıyor ellerin dert görmesin
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
kemancım

kemancım

Üye
N97 mini çalışmadı başarısız oldu
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hımmm S60v3 sistemde çalışmadı demek ok bildirim için teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt