Anadolu lisesi sorumlu dersler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kalplan3

kalplan3

Üye
    Konu Sahibi
Anadolu lisesi sorumlu dersler
Arkadaşlar anadolu lisesinde oluyorum öğretmenler sağolsunlar çok zorluyorlar.
Matematik
Almanca
Kimya
Fizik
Geometri
Bunlar 1 gelirse karnemde ne olacak okuldan mı atılacağım sınıf tekrarı mı yapacağım yoksa bu dersleri verene kadar 12. Sınıfı kadar devam mı edecek?
Yardım edin lütfen :(
 


spy ghost

spy ghost

Üye
Görülen o ki baraj ders yok , peki ortalaman kaç 2.5 üstümü
 

enkazcı

Üye
arkadaş ben anadolu öğretmende okuyorum notlarda şunlar

Fizik:61
Kimya:33
İngilizce:46
Almanca:46
Biyoloji:25
Edebiyat:16
Beden:10
Dil Anlatım:21
Matematik:33
Din Kültürü:47
Tarih:29
Geometri:32

Bunlar Gerçek 1.YAZILI SONUÇLARIM....
2.Yazılılara at gibi çalışmam lazım valla sınıfta kalırım yoksa babamda gösterir sopayı...geçerim inşallah ya
 
__xXx__

__xXx__

Üye
kalplan ve enkazci iyi çalışırsanız kalmazsınız bu arada enkazci beden nasıl 10 geldi hacı
 

enkazcı

Üye
kalplan ve enkazci iyi çalışırsanız kalmazsınız bu arada enkazci beden nasıl 10 geldi hacı
hacım hiç sorma bütün sınıf 10 aldı :ehe hoca hareketler gösterdi yapamadık...25 şınav+spor hareketi+ördek yürüyüşü şınavda 15'e geldik arkadaşın biri durdu yapmadı 1,2,3,...,17 sonra tekrar 1,2,3,....8 böyle bikaç kez oldu...öyle olunca diğer hareketlere gerek kalmadan 10 notunu verdi sağolsun düzeltir inşallah ya
abi bu arada iyi çalışma derken günde kaç saat ve nasıl çalışcam..ve teşekkür alabilirmiyim..
 
__xXx__

__xXx__

Üye
hacı hergün düzenli olarak tekrar yap ve bol çeşitli soru çöz olay tamamdır ama unutma günü gününe çalış bu yöntem bana çok şey kazandırdı teşekkürude 3 den aşağı notun olmazsa kesin alırsın veya en fazla bi tane iki liseyi bitireli çok oldu sistemi fazla hatırlamıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: enkazcı
Türe

Türe

Üye
Gunde minimum 3 saat kardesim + duzenli tekrar ve duzenli test cozumu
 
  • Beğen
Tepkiler: enkazcı
klongs

klongs

Üye
calis calis nereye kadar kopya hazirla en iyisi :D
 

enkazcı

Üye
hacı hergün düzenli olarak tekrar yap ve bol çeşitli soru çöz olay tamamdır ama unutma günü gününe çalış bu yöntem bana çok şey kazandırdı teşekkürude 3 den aşağı notun olmazsa kesin alırsın veya en fazla bi tane iki liseyi bitireli çok oldu sistemi fazla hatırlamıyorum
teşekkür işi yaş oldu desene..o zaman sınıfı geçmeye bakacağız..hacı ben hergün tekrar yapıyorum diyeceğim ama şimdi yalan olcak..sadece sınav vakti tekrar yapıyorum..birde ben cuma akşamı kendime ayırıyorum..bilgisayar felan artık onudamı kapatsak..zaten en fazla 1 ay kaldı ondan sonra geri açarım..

Gunde minimum 3 saat kardesim + duzenli tekrar ve duzenli test cozumu
gerçekten çalışma vakti geldi artık yoksa sınıfta kalırım.aynı soruyu soruyorum :) birde ben cuma akşamı kendime ayırıyorum..bilgisayar felan artık onudamı kapatsak..zaten en fazla 1 ay kaldı ondan sonra geri açarım..

calis calis nereye kadar kopya hazirla en iyisi :D
kopya denedimde hacı olmuyor ya geriye sadece çalışmak kaldı..bir fizik en yüksek notum onuda iyi anlıyorum herhalde..
 
__xXx__

__xXx__

Üye
teşekkür işi yaş oldu desene..o zaman sınıfı geçmeye bakacağız..hacı ben hergün tekrar yapıyorum diyeceğim ama şimdi yalan olcak..sadece sınav vakti tekrar yapıyorum..birde ben cuma akşamı kendime ayırıyorum..bilgisayar felan artık onudamı kapatsak..zaten en fazla 1 ay kaldı ondan sonra geri açarım..


gerçekten çalışma vakti geldi artık yoksa sınıfta kalırım.aynı soruyu soruyorum :) birde ben cuma akşamı kendime ayırıyorum..bilgisayar felan artık onudamı kapatsak..zaten en fazla 1 ay kaldı ondan sonra geri açarım..


kopya denedimde hacı olmuyor ya geriye sadece çalışmak kaldı..bir fizik en yüksek notum onuda iyi anlıyorum herhalde..
vallaha hacım ben yerinde olsam disimi sikarim yazın nasılsa bol bol vaktin olacak
 
Astrosman

Astrosman

Üye
arkadaş ben anadolu öğretmende okuyorum notlarda şunlar

Fizik:61
Kimya:33
İngilizce:46
Almanca:46
Biyoloji:25
Edebiyat:16
Beden:10
Dil Anlatım:21
Matematik:33
Din Kültürü:47
Tarih:29
Geometri:32

Bunlar Gerçek 1.YAZILI SONUÇLARIM....
2.Yazılılara at gibi çalışmam lazım valla sınıfta kalırım yoksa babamda gösterir sopayı...geçerim inşallah ya

bi de müslüman olacak din kültürün ne böyle. :ehe ayıp ayıp...
 
Türe

Türe

Üye
ben sadece sınavlara çalışıyorum şahsen ama ortalamam 81,40
 
spy ghost

spy ghost

Üye


:ehe 10. sınıf ara karne ortalamam

geçen dönem iyiydim de bazı hocalar var sorumlu olduğumuz sayfa sayısına rekor kırmaya çalışıyor bi sınavda 180 sayfa sorumluyduk
 
Türe

Türe

Üye
geçen dönem iyiydim de bazı hocalar var sorumlu olduğumuz sayfa sayısına rekor kırmaya çalışıyor bi sınavda 180 sayfa sorumluyduk

hah sizinki yine iyiymiş :) biz son kimya sınavında 280 sayfadan sorumlu olacağız.
 
Türe

Türe

Üye
:oha: bize öyle birşey yapsalar hocayı çıkışta biri :op:

biz alıştık artık adam bizi gazlara çalıştırıp küfreder gibi sadece 20 puanlık gaz sorusu sormuş gerisi mol sorusuydu düşün halimizi :) ama yine de 75 aldım :ehe 3. yani sınıfta yanlış olmasın :islik
 
spy ghost

spy ghost

Üye


biz alıştık artık adam bizi gazlara çalıştırıp küfreder gibi sadece 20 puanlık gaz sorusu sormuş gerisi mol sorusuydu düşün halimizi :) ama yine de 75 aldım :ehe 3. yani sınıfta yanlış olmasın :islik
bizde geçen sene bi kimya hocası vardı onun yediği küfürü kimse yememiştir düşünsene yaklaşık 250-300 kişi dümdüz sayıyor sana :islik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt