C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v2.0 25.04.2012

Sponsorlu Bağlantılar

Febris

Febris

Üye
Eve şimdi geldim upload ediyorum. Kullandıktan sonra yorum yaparsanız sevinirim.
Ayrıca Elegant clock kurun. Cfw gömemedim linkini verdim.
Kesin kullanacağım! Çok süper olmuş! Sağol :)
 


Febris

Febris

Üye
Yeni web tarayıcı varmı içinde ?
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Evet gömdüm :)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi


şımarmakta haklısın.cfw nin özellikleri harika kullanan çok olacaktır :oke:


---------- Eklendi @ 21:48:38 ---------- Yazıldı @ 21:48:23 ----------




süper :aha:


Bakalım kullanan çok mu olacak :) Upload hızı yavaş ya. %33 :/ 26 Minutes Remaning.
 

kuralsiz9

Üye
bekliyoruz kardeş güzele benziyor :oke: bir de dead flash atar şekilde mi kuruyoruz sadece dosyaları değiştirip ?
 
Febris

Febris

Üye
Şımarcam şimdi :D
Tam isteklerimi karşılıyor bu FW Hepsinde bir eksik olurdu bu tam benim tarzımı anlatıyor. :) ben yaptım kendıme ama kımse bana yardım etmedı pm attım bazı kışılere kimse geri donmedi o yuzden kendı bulduklarımdan ekledim.. şuan kendı yaptıgım yuklu ama bunu yuklucem paylaştıgın sanıyede..
Bakalım kullanan çok mu olacak :) Upload hızı yavaş ya. %33 :/ 26 Minutes Remaning.
Mediafire upload ediyosun dimi.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Febris

Febris

Üye
bekliyoruz kardeş güzele benziyor :oke: bir de dead flash atar şekilde mi kuruyoruz sadece dosyaları değiştirip ?
Orası sana kalmış ama ben dead flash tavsıye ederim en temızıdırrr. ;)

---------- Eklendi @ 21:59:10 ---------- Yazıldı @ 21:58:17 ----------

Normal flashlıyorsun. Deadda olur sanırım denemedim.
olur olur hiç sorun olmaz. :) ben her Fw yi o şekilde atarim.
 
  • Beğen
Tepkiler: kuralsiz9
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Tam isteklerimi karşılıyor bu FW Hepsinde bir eksik olurdu bu tam benim tarzımı anlatıyor. :) ben yaptım kendıme ama kımse bana yardım etmedı pm attım bazı kışılere kimse geri donmedi o yuzden kendı bulduklarımdan ekledim.. şuan kendı yaptıgım yuklu ama bunu yuklucem paylaştıgın sanıyede..

Mediafire upload ediyosun dimi.

Saniyede. :)

Evet mediafire.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
:D
%68 net gitmezse 10dkya biter :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Febris

kuralsiz9

Üye
Açtım PC yi bekliyorum gelsede yüklesem :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Febris
Febris

Febris

Üye
Hmm bekliyorum % kaç :D
 
tempestshine

tempestshine

Üye
İlk sayfadaki resimler nereye gitti?
 


Üst Alt