lumia900&htc one x tarayıcı test

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
lumia900&htc one x tarayıcı test
Elbette hepimiz biliyoruz sadece bir tarayıcı testi yetmez cihazları karşılaştırmak için fakat Nokia Lumia 900 HTC One X‘i tarayıcı testinde çok geride bıraktı.

Android işletim sistemi ve çift çekirdekli 1.5 GHZ işlemciye sahip HTC One X gerçekten Windows Phone cihazlarda kullanılan ortalama işlemcilere göre üstün bir cihaz olması gerekir. Fakat işte işletim sisteminin önemi burada ortaya çıkıyor.

Windows Phone kullanan Nokia Lumia 900, optimize işletim sistemi ile daha düşük donanım özelliklerine sahip bir cihaz. Can Your Browser Speed Read? tarayıcı testinde HTC One X‘i geride bırakan Nokia Lumia 900 bu testten alnının akıyla çıkmayı başardı.

Test sonuçları ise şöyle:
HTC One X - 24 FPS, ortalama çizim 41ms
Nokia Lumia 900 - 45 FPS, ortalama çizim 22ms
HTC Titan II - 60 FPS, ortalama çizim 13ms
Gördüğünüz gibi Nokia Lumia 900 ve HTC Titan 2 bu testte Android 4.0 kullanan HTC One X‘i çok geride bırakmışlar
 


ultrayer6

ultrayer6

Üye
Yuh ya Android'in şu anki en iyi telefonu olacak bir de :ehe
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Titan da lumia yı fena geçmiş ama
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
Konu lumia vs. htc değil, konu windows phone vs. android :ehe

---------- Eklendi @ 23:21:39 ---------- Yazıldı @ 23:21:02 ----------

Ayrıca nerede titan'ın donanımı, nerede lumia'nın donanımı. İyi bile yetişmiş. :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
titan s2 1.5 ghz işlemci lumia900 1.4 çok fark yok ama gpu farkı olabilir çünkü titanda 16mp kamera var lumia da 8mp muhtemelen gpu farkı vardır ayrıca titanII nin abd fiyatının 875dolar oldugunu hatırlatırım
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Konu lumia vs. htc değil, konu windows phone vs. android :ehe

---------- Eklendi @ 23:21:39 ---------- Yazıldı @ 23:21:02 ----------

Ayrıca nerede titan'ın donanımı, nerede lumia'nın donanımı. İyi bile yetişmiş. :)
İnternette bazı titan2 ve lumia900 karşılaştırması izledim 900 çok fena ya.titan da neymiş ki.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
lumia 900 kaç tl den satılır bizim burda ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
1500civarı olur büyük ihtimal
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ovv pahalı ya fiyattan kaybeder burda.Biraz daha ucuza satılması lazım.Biri diyecek kesin o paraya fandroid alırım diye :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yeni çıkan android cihazlar bu segmentte 1800-1900e satılıyor
 
anılbaran

anılbaran

Üye
s 2 ne kadar :)
 
Türe

Türe

Üye
Htc tarayici konusunda hala gelisemedi .
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
anılbaran

anılbaran

Üye
başka testler de lazım :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
işte yaklaşık aynı fiyattalar :)

şöyle düşün o zaman lumia900 wp8 e geçio ie10 office15 gibi önümüzdeki yılın gözde uygulamalarıyla sgs2yi katlıyor olacak sgs2 ics de kalıcak zaten icsyide zorla aldı
 
Türe

Türe

Üye


donanım uyumu ile ilgili olabilir çünkü htc donanım uyumu konusunda biraz sıkıntılı

Ama abi one s donanimiyla gayet uyumlu onunda tarayicisi istenilen seviyede degil


---------- Eklendi @ 00:34:55 ---------- Yazıldı @ 00:33:43 ----------



şöyle düşün o zaman lumia900 wp8 e geçio ie10 office15 gibi önümüzdeki yılın gözde uygulamalarıyla sgs2yi katlıyor olacak sgs2 ics de kalıcak zaten icsyide zorla aldı

Almasa da Olurd bence abi cunku ics s2 icin istenilen seviyede degil kac defa test ettim 2.3.5 ics den daha performansli .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt