[ThinkChange] AutoSisInstaller v1.02(0) S^1/S^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[ThinkChange] AutoSisInstaller v1.02(0) S^1/S^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
[ThinkChange] AutoSisInstaller v1.02 S^3 S60v5 Unsigned TR - MaxiPDA [noss_bar]

Otomatik bütün uygulamaları tek seferde kuran uygulamadır. Uygulamnın içine iki tane örnek olsun diye winrar C ye kurulacak ve youtube e ye kurulacak şekilde koydum sizde uygulamalarınızı uygulamanın belirttiği klasöre koyarak listeyi uzatabilirsiniz. Format sonrası iş yapar.



Türkçeleştirmesi tamamen bana aittir. (noss_bar)

Hata veya Eksik görürseniz pm atın...!

En yakın zamanda düzenleyip güncelleyebilirim.

Teşekkür için beğenmeniz yeter...​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: wefwefawfe, serkanefendi, -Empat- ve 1 kişi daha


Febris

Febris

Üye
Nokia bellede çalışmıyodu düzelttin mi ki onları
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çevirdim ama denemedim belle de çalışmıyor bende denedim ok arkadaşlar ona göre çalışmıor bellede
 

Dostnametr

Üye
çevirdim ama denemedim belle de çalışmıyor bende denedim ok arkadaşlar ona göre çalışmıor bellede

Hiçbir s^3 versiyonunda çalışmıyor.
Başlıktan s^3 silinirse iyi olur.Heyecanla girdim yine hayal kırıklığı :(
 
caglar b

caglar b

Üye
teşekkürler
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çok özür dilerim hata yaptım uygulamayı direk çevirdim seriye bağladım uygulma kuruluyor diye paylaştım ama uygulama amacını vermiyor bu uygulamanın hatası benimde paylaşmam tabiki hata belki s60v5 te çalışır
 

tahaucar1

Üye
teşekkürler :)

- - - Eklendi - - -

teşekkürler :)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt