MAXİCEP bana yeterde artar diyenler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
asigsasi

asigsasi

Üye
bu konu bence saçma fakat maxicep bana değil herkese yeter :oke:
 


NaganoTR

NaganoTR

Üye
Aynen katılıyorun :)
 
Türe

Türe

Üye
Bir kar tanesi ol kon dilimin ucuna :kop2:
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Seviyorum seni :maxicep:
gerek yöneticileri, gerek üyeleri ile dolu dolu bir aile ortamı var burda.
bir arkadaşın isteği üzerine öylesine abone oldum ve şimdi diyorum iyiki olmuşum.
tanıdığım ilk ve tek forum olacak inşallah. geçenlerde başka bir foruma abone oldum ama ortamı görünce maxicep gözümde bin kat daha değer kazandı. hemen o forumdan kaydımı sildim ve anladım ki bana maxicep yeter de artar bile :oke:
site yöneticilerine, müdavimlerine, emektarlarına ve beni siteye abone eden arkadaşım ferdi'ye buradan canı gönülden :tşk:
 
AlpReis

AlpReis

Üye
    Konu Sahibi
Seviyorum seni :maxicep:
gerek yöneticileri, gerek üyeleri ile dolu dolu bir aile ortamı var burda.
bir arkadaşın isteği üzerine öylesine abone oldum ve şimdi diyorum iyiki olmuşum.
tanıdığım ilk ve tek forum olacak inşallah. geçenlerde başka bir foruma abone oldum ama ortamı görünce maxicep gözümde bin kat daha değer kazandı. hemen o forumdan kaydımı sildim ve anladım ki bana maxicep yeter de artar bile :oke:
site yöneticilerine, müdavimlerine, emektarlarına ve beni siteye abone eden arkadaşım ferdi'ye buradan canı gönülden :tşk:
:alkis
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
burdaaaa :d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt